Ερωτiκη εξομολογηση,η π@ρτουζiαρ@ Ελλη!!+(video hd)

Είμαι πωλητής και σε μια έκθεση γνώρισα την Έλλη(σιγά μην την λέγον έτσι).Ήμασταν συνεργάτες αγόραζε από εμάς αλλά δεν την είχα δει από κοντά.Δεν μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση έκατσε μαζί μου την κέρασα καφέ μιλούσαμε περί δουλειάς και κάποια στιγμή έκανε την εμφάνιση της η κοπελιά μου , πολύ απλή κοπέλα αλλά πανέμορφη με καταπληκτικό κορμi και πολύ όμορφα χαρακτηριστικά προσώπου. 
Μετά από λίγο έφυγε η Έλλη χαιρετηθήκαμε και τίποτα άλλο. Την επόμενη μέρα με παίρνει τηλέφωνο.Εγω δεν είχα καταλάβει ότι δεν ήθελα.........
Loading...
loading...
Επισκ. σε ιστοτ.
Loading...
Ερωτiκη εξομολογηση,η π@ρτουζiαρ@ Ελλη!!+(video hd) Ερωτiκη εξομολογηση,η π@ρτουζiαρ@ Ελλη!!+(video hd) Reviewed by GOSSIP.SERVICES on Μαΐου 24, 2019 Rating: 5
Από το Blogger.