Αληθινή εξομολόγηση: Το Δεσποινάκι δεν ήθελε από πισω – «Ήπιε λίγο παραπάνω και μου άνοιξε το φερμοuάρ»

tromaktiko
Με λένε Γιάννη και είμαι 18, τρίτη λυκείου φέτος. Είμαι γύρω στο 1,80 και είμαι εμφανίσιμος λένε...
Κάνω αρκετή γυμναστική. Νταξει, δεν είμαι και κάνας μποντιμπιλντερας, αλλά βλέπομαι.
Στο γύμναστηριο που πηγαίνω λοιπόν, σύνανταω μια μέρα μια συμμαθήτρια μου, που κανουμε πολλή παρέα απο την 1η λυκείου και έχουμε μεγαλη οικειοτητα μεταξύ μας. Παρ’οτι δεν εχούμε κανει ποτε τίποτα (φαση και τετοια), παντα πλανάται μεταξυ μας κατι σαν μια....
Loading...
loading...
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ
Loading...
Αληθινή εξομολόγηση: Το Δεσποινάκι δεν ήθελε από πισω – «Ήπιε λίγο παραπάνω και μου άνοιξε το φερμοuάρ» Αληθινή εξομολόγηση: Το Δεσποινάκι δεν ήθελε από πισω – «Ήπιε λίγο παραπάνω και μου άνοιξε το φερμοuάρ» Reviewed by GOSSIP.SERVICES on Μαΐου 15, 2019 Rating: 5
Από το Blogger.