Πως γ@μnσα την μάνα και την κόρη

Έφτασε η ώρα να φύγουμε για το Ρίο. Η μάνα ήταν όμορφα ντυμένη. Λίγο πριν φύγουμε χτυπάει το κουδούνι της πόρτας. Έρχεται ένα από τα φιλαράκια με τη μητέρα του. Χαιρετάει τη μάνα μου και της είπε ότι θα έρθει και αυτή κοντά ώστε να συνοδέψει το γιο της. Ήρθε ο φίλος μου δίπλα και μου και μου λέει… γάμησε τα ήθελε να έρθει και αυτή κοντά. Επικοινωνούμε με τα άλλα παιδιά της παρέας. Δυστυχώς η βραδιά που περίμενα να δω τη μάνα μου να γαμιέται και ίσως με τη γαμούσα και εγώ δεν ήτανε σήμερα. Και η μάνα μου ήταν έτοιμη για πούτσα το έβλεπα στα μάτια της. Τέλος πάντων φτάσαμε και βρήκαμε την ευκαιρία όλοι οι παρέα να μείνουμε μόνοι ώστε να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε. Τότε ο ένας από τους φίλους είπε να της γαμήσουμε και τις δύο. Ρώτησαν τον φίλο αν καταφέρουν να γαμήσουν τη μάνα του θα τον πείραζε. Πριν απάντηση του λέω εγώ... μην κωλώνεις, είναι υπέροχο να βλέπεις τη μάνα σου να γαμιέται. Μπορεί να τις γαμήσουμε κι εμείς.

Το σχέδιο έτοιμο… πήγαμε δίπλα τους. Πρώτα απ' όλα θα τις μεθύσουμε, είχαμε και τα χάπια για να καυλώσουν. Χορός, πιόμα, ανεμελιά. Πολλά παιδιά στην τουαλέτα έδιναν πίπα σε διάφορες κοπέλες. Τότε εγώ και ο φίλος είπαμε στης μανάδες μας να μας πάνε στην τουαλέτα. Τα γαμήσια και οι πίπες πήγαιναν σύννεφο. Μωρή τι γίνεται εδώ λέει στη μάνα μου η άλλη γυναίκα. Οι νέοι είναι απελευθερωμένοι κοίτα απολαμβάνουν το γαμήσι. Η αν δεν ήταν τα παιδιά θα έγλειφα μία πούτσα, της είπε η μάνα μου χαμογελώντας. Γιατί εγώ τι θα έκανα;… της είπε η άλλη και χαμογέλασαν δυνατά. Εμείς πήγαμε τουαλέτα και όταν γυρίσαμε πάθαμε πλάκα. Οι μανάδες μας σε μια γωνία και φιλούσε η μία με καυτά φιλιά στα χείλη την άλλη. Φωνάξαμε κοιτώντας την απέναντι πλευρά ώστε να μην καταλάβουν ότι τις είδαμε. Κάπως αφηνιασμένες πετάχτηκαν προς τα εμάς. 

- Παρασυρθήκαμε, είπε η μάνα μου.

- Δεν πειράζει, εμένα μου άρεσε…

είπε άλλη. Όλη την ιστορία την είπαμε στην υπόλοιπη παρέα. Η ώρα πάει μία τη νύχτα. Το πάρτι έχει πάρει φωτιά και οι μανάδες μας είναι σχεδόν λιώμα. Πήραμε μπύρες και φύγαμε προς την παραλία. Ήταν και άλλος κόσμος εκεί όμως προχωρήσαμε πολύ μακριά ακτή-ακτή και μείναμε μόνοι μας. Προτείναμε εμείς στις μανάδες μας να κάνουμε μπάνιο γυμνοί. Παρόλο το πιόμα και την καύλα που είχαν δημιουργήσει τα χάπια αντιστεκόταν. Τότε κάναμε την αρχή εμείς όταν είδαν εμένα και τον φίλο μου οι μανάδες μας γυμνούς χαμογέλασαν πονηρά. Τελικά σε δύο λεπτά όλοι παρέα και οι μανάδες μας ήταν γυμνές. Όμως δεν μπορούσαν πια ούτε να περπατήσουν, είχαν ζαλάδα και έπεφταν συνέχεια. Τελικά δύο παιδιά απ' την παρέα πήραν πρωτοβουλία και άνοιξα τα πόδια των μανάδων μας και τις έγλειφαν τα μουνιά. Αντίδραση δεν υπήρχε καμία ίσα-ίσα που άρχισαν να χαϊδεύονται και αυτές μεταξύ τους.

Ένας από την παρέα μας είπε εμένα και αυτό φίλο μου να μη βγούμε από τη θάλασσα. Μπορεί οι μανάδες μας να ήτανε λιώμα αλλά εάν μας έβλεπαν ίσως χάλαγε η δουλειά. Το σόου ξεκίνησε η μάνα μου άρχισέ να βάζει την πούτσα στο στόμα της.

- Ρε μαλάκα… μου λέει ο φίλος μου που είμαστε στη θάλασσα. Πως νιώθεις που βλέπεις τη μάνα σου να γαμιέται;… εγώ έχω μπερδευτεί.

- Εμένα δε με πειράζει, έτσι και αλλιώς και εσύ έχεις γαμήσει τη μάνα μου. Τότε νιώθω το χέρι του φίλου μου να μου χαϊδεύει το πούτσο.

- Μα τι κάνεις;… του λέω.

- Έλα, πιάσε μου και εσύ τον πούτσο να χαϊδευόμαστε την ώρα που θα βλέπουμε να μας γαμούν τις μανάδες μας.

Μου τράβηξε με δύναμη το χέρι στον πούτσο του. Είχε πολύ μεγαλύτερη πούτσα από μένα αλλά ήταν και τρία χρόνια μεγαλύτερος μου. Εγώ βλέπω ότι μάνα μου να έχει ανοίξει τα πόδια και η πρώτη πούτσα να μπαίνει στην τη μουνάρα της. Τότε ακούω τον φίλο μου να λέει:

loading...
- Ρε μαλάκα… κοίτα τη μουνάρα μάνα είχα, πρώτη φορά τη βλέπω γυμνή.

Σε λίγο πλησιάζει ένας φίλος.

- Φύγετε από δω πηγαίνετε πίσω από τα βράχια, μπορεί να σας δουν οι μανάδες σας.

Πήγαμε σιγά-σιγά πίσω από τα βράχια. Κοιτώντας μπροστά βλέπω τις μανάδες μας, τις γαμούν από τον κώλο και να έχουν το στόμα τους από μία πούτσα η καθεμία.

- Ρε μαλάκα θέλω να γαμήσω κι εγώ τη μάνα μου. Έλα χάιδεψε μου το πούτσο να κάνω κι εγώ το ίδιο.

- Όχι… του λέω, δεν το ξανακάνω.

Όμως πιο δυνατός αυτός μου έβαλε το χέρι μου στο πούτσο του και άρχισα να τον χαϊδεύω.

- Μπράβο… μου λέει, μου αρέσει…

και άρχισε κι αυτός να μου χαϊδεύει το δικό μου πούτσο. Εννοώ χαϊδεύαμε ο ένας τον πούτσο του άλλου, ταυτόχρονα κοιτούσαμε τις μανούλες μας που της είχαν κάνει πουτάνες οι φίλοι μας. Τη μάνα μου τη γαμούσαν από το μουνί και από τον κώλο. Η μάνα του φίλου έκανε συνεχώς πίπες και την πηδούσαν από τον κώλο. "Αχ τι καύλα" φώναξε δυνατά η μάνα μου "γαμήστε με όσο μπορείτε πιο πολύ". Τα φιλαράκια μου έχυναν στη μία και τα έγλειφε η άλλη. Σε λίγο όλοι εξαντλημένοι έπεσαν στην άμμο. Τράβηξα κι εγώ χέρι απότομα από τον πούτσο του φίλου μου.

- Μα δε χύσαμε… ειπε.

- Δεν πειράζει απάντησα δε μου αρέσει έτσι κι αλλιώς αυτό.

Έκανα νόημα στην παρέα μας φωνάξανε κοντά τους. Είχαν ξεσκίσει τελείως τις μανούλες μας. Μας είπαν ότι μπορούμε να της γαμήσουμε κι εμείς. Φυσικά χάρηκα. Ήθελα πολύ να γαμήσω τη μάνα μου. Της άνοιξαν τα πόδια και όπως ήταν μπρούμυτα της έβαλα τον πούτσο μου στο μουνάκι. Το ίδιο και ο φίλος μας στη μάνα του. Ο πούτσος μου γλιστρούσε από τα μουνόχειλα της μανούλας και έμπαινε βαθιά μέσα της. Ένα αχ βγήκε από το στόμα της καθώς ο πούτσος μου μπαινόβγαινε με δύναμη στο μουνί της. Ήταν υπέροχο, γαμούσα τη μάνα μου. Δεν άντεξα πολύ κι έχυσα μέσα τις. Τα παιδιά ήταν ενθουσιασμένα. Υπέροχα γαμήσια κάνουν οι μανάδες σας. Δεν με πείραζε ότι και να λένε... μου άρεσε θα έλεγα. Τότε ο μεγάλος της παρέας μου λέει.

- Πρέπει να κοιμηθείς στο σπίτι με το φιλαράκι που έχουμε και τη δική του μάνα. Θα τις πάμε στο σπίτι σου και άμα ρωτήσουν για σας θα πούμε ότι είχατε φύγει νωρίς να παίξετε PlayStation και μείνατε εκεί. Οπότε δε θα υπάρχει φόβος και θα το συνεχίσουμε αυτό αφού εσείς υποτίθεται ότι δεν ξέρετε τίποτα.

Έτσι έγινε… πήγα σπίτι του.

- Κάνε ένα μπάνιο ώστε να ετοιμάσω το κρεβάτι που θα κοιμηθείς. 

Ενώ ήμουν στην μπανιέρα έρχεται κι αυτός γυμνός.

- Δύο λεπτά τελειώνω είπα...

όμως αυτός ήδη είχε μπει στην μπανιέρα.

- Καταπληκτικά γαμήσια κάνουν οι μανάδες μας…

μου είπε και μου πιάνει τον πούτσο.

- Έλα μην κάνεις μαλακίες, δε θέλω τέτοια του λέω.

Loading...
- Θέλω να σου κάνω μια πίπα να απολαύσω τα χύσια όπως κάνουν οι μανούλες μας.

- Εντάξει… του είπα, άντε να ξεμπερδεύουμε.

Πραγματικά δε μου άρεσε αυτό που γινόταν.

- Μπράβο… μου λέει, πάμε να το κάνουμε στο κρεβάτι να έχω μεγαλύτερη άνεση.

Πήγαμε στο κρεβάτι και άρχισε να μου γλείφει τον πούτσο. Μου πρότεινε να του χαϊδεύω κι εγώ το δικό του. Το έκανα για να τελειώνουμε όσο γίνεται πιο γρήγορα. Καθώς του χαϊδεύω τον πούτσο, αυτός έκανε μια υπέροχη πίπα που μου άρεσε τελικά. Κάποια στιγμή ένιωσα το χέρι του να μου χαϊδεύει τον κώλο. Τραβήχτηκα αλλά συνέχισε και ενώ ο πούτσος μου ήταν στο στόμα του, νιώθω ένα δάχτυλο να χαϊδεύει την κωλοτρυπίδα μου. Σε λίγο να χώνεται μέσα μου. Αισθάνθηκα άσχημα αλλά το άφησα να τελειώνει κάποια στιγμή αυτό. Ήμουν έτοιμος να χύσω στο στόμα του καθώς ο πούτσος του που τον χαϊδεύω πρήστηκε και ένιωθα ότι και αυτός θα χύσει, ενώ στην τρυπούλα μου έχει βάλει τρία δάχτυλα και μπαινόβγαιναν με δύναμη μέσα μου. Σε λίγο χύνω στο στόμα του και αυτός στη χούφτα μου. Πήρα το χέρι μου και ρούφηξα και τα δικά του χύσια.

- Έλα να γίνουμε πουτάνες σαν τις μανάδες μας, φίλα με να απολαύσουμε τα χύσια μας.

Τρόμαξα δεν ήθελα ποτέ κάτι τέτοιο πετάχτηκα από το κρεβάτι. Αυτός όμως πιο δυνατός με έβαλε κάτω και άρχισε να μου δίνει φιλιά στα χείλια. Τα χύσια ποια έτρεχαν από το στόμα του στο δικό μου. Μου τραβούσε τα μαλλιά δε μπορούσα να το αποφύγω και πονούσα πολύ οπότε του είπα…

- Άσε με και θα το κάνουμε.

Φιλιόμαστε στα χείλη η γλώσσα μου έπαιζε με τη δικιά του και τα χύσια έτρεχαν στο στόμα μας. Τα κατάπιαμε και οι δύο.

- Είδες τι όμορφα ήταν;…

μου είπε. Σηκώνομαι για λίγο.

- Που πας; … μου λέει.

- Πάω να πλυθώ, απάντησα.

- Όχι μωρέ κάτσε, δεν πειράζει, απολαύσετε τη μυρωδιά από τα χύσια στο στόμα σου, άστα να κολλάνε στα χείλη σου.

Με τραβάει απότομα, με ρίχνει στο κρεβάτι, με γυρνάει ανάποδα και μου ανοίγει τα κωλομέρια. Τότε νιώθω το καυλί του να ακουμπάει την κωλοτρυπίδα μου.

- Σε παρακαλώ… όχι, απάντησα και έβαλα τα κλάματα.

- Μη φοβάσαι δε θα σε γαμήσω, απλά άσε με λίγο να παίξω με την τρυπούλα σου… μου είπε.

Ακούμπησε το καυλί του στην τρύπα μου και το έσπρωχνε απαλά προς τα μέσα. Φυσικά δεν το έκανε να μπει. Καθώς το καυλί του έπαιζε με την τρύπα μου αυτός έβαλε το χέρι του στον πούτσο μου. Χαμογέλασε και μου είπε:

- Κοίτα… σου σηκώθηκε, είδες που σου αρέσει; Μιας που ρούφηξες τα χύσια μου θα κάνω το εξής. Σε λίγο θα χύσω. Θα στον ακουμπήσω λίγο μόνο ώστε να χύσω μέσα σου. Θέλω το κωλαράκι σου να απολαύσει τα καυτά χύσια.

Πραγματικά σε λίγο νιώθω το καυλί του να περνάει λίγο την τρυπούλα μου και ένα καυτό υγρό να πλημμυρίζει την κωλοτρυπίδα μου.

- Αυτό είναι, μου είπε. Κάποια μέρα θα μου κάνεις πίπα, θα απολαύσεις τα χύσια μου στο στόμα σου και θα σου ανοίξω εγώ την κωλοτρυπίδα. Το όνειρο μου είναι να μας γαμάνε μαζί με τις μανάδες μας.

Σε λίγο έχυσα κι εγώ στο χέρι του. Άρχισε να γλείφει τα χύσια μου όπως με ανάγκασε να το κάνω κι εγώ. Ύστερα με πήρε αγκαλιά και κοιμηθήκαμε. Φυσικά που να κοιμηθώ ένιωθα τόση ντροπή. Πριν προλάβει να ξημερώσει είχα ντυθεί και είχα φύγει. Πήγα σε κάποιο μαγαζί… ήθελα να ηρεμήσω λίγο. Δε μου αρέσει αυτό δεν θέλω να το κάνω ποτέ. Χαλάρωσα, πέρασε η ώρα και κατά τις εννέα το πρωί πάω σπίτι. Η μάνα μου είχε ξυπνήσει μαζί με τη μάνα του φίλου. Τις χαιρέτησα και έφυγα για να πλυθώ στο μπάνιο. Όταν γύρισα με ρώτησε γιατί έφυγα από το πάρτι νωρίς.

- Παίζαμε πολλές όλος PlayStation, ήταν ωραία. Εσείς πως περάσατε μανούλα;

- Πολύ καλά… μου είπε.

Τότε μπήκε στο σπίτι και ο φίλος μου που είμαστε μαζί όλο το βράδυ χαιρέτισε τη μάνα του.

- Τι έγινε μανούλα;… πως περάσατε;… εμείς υπέροχα.

- Κι εμείς πολύ καλά, μάλιστα σήμερα έχει ένα φιλαράκι σας γενέθλια. Προτείναμε να του κάνουμε τα γενέθλια εδώ. Θα θέλατε να μείνετε τουλάχιστον μέχρι να κόψουμε την τούρτα και να του ευχηθούμε και μετά να πάτε να παίξετε PlayStation ή δεν θα έρθετε καθόλου;

- Όχι θα μείνουμε μέχρι και να ευχηθούμε και ύστερα θα πάρω τον κολλητό μου να πάμε να παίξουμε PlayStation όπως εχθές το βράδυ.

Έρχεται και με παίρνει αγκαλιά. Δεν είπα τίποτα αλλά δε θα έκανα κάτι τέτοιο πια. Ήρθε η βραδιά κόψαμε την τούρτα και ευχηθήκαμε στο φιλαράκι. Οι μανάδες μας είχαν καυλώσει και ήθελαν πούτσα, περίμεναν πως και πως να φύγουμε. Το ίδιο μου έλεγαν και οι φίλοι μου, "άντε ρε μαλάκα να φύγεις, όταν είναι θα σου φωνάξουμε να έρθεις να γαμήσεις και εσύ".

- Θέλω να παίξουμε την μπουκάλα για λίγο. Όχι με φιλιά άλλα να βγάζουμε τα ρούχα μας.

είπα και άρχισα να χαμογελάω ότι θα ήταν καλαμπούρι. Οι μανάδες μας τα έχασαν φυσικά, δεν ήθελαν να μας διώξουν με το ζόρι οπότε αναγκάστηκαν να παίξουν. Μέχρι να ετοιμάσουν το χώρο εγώ έβαλα από ένα ποτήρι μπύρα σε όλους. Στις μανάδες μας έριξα πολλά χάπια καυλωτικά και στις δύο. Ίσως να τους έκανε κακό αλλά λόγω που φοβόμουν ότι απόψε θα με γαμούσε ο άλλος το έπαιξα. Παίζαμε τη μπουκάλα και 1 - 1 ρούχο από τα αγόρια άρχισε να φεύγει. Κάθε φορά που ερχόταν να βγάλει ρούχο κάποια από τις μανάδες μας έκανα πλάκα ώστε να μην κομπλάρουν. Η πουτάνα η τύχη έβγαλε μένα να μείνω τελείως γυμνός. Έβλεπα τη μάνα μου να ντρέπεται να κοιτάει τον πούτσο μου αλλά κοιτούσε με τρόπο. Σε λίγο όμως δε γινόταν να συνεχίσουν οι γυναίκες μαζί μας. Σηκώθηκε η μάνα μου χτύπησε τα χέρια και λέει:

- Ελάτε ντυθείτε τέρμα αυτό. Ας βάλουμε τραγούδια να χορέψουμε.

Τότε όλοι έπεσαν επάνω μου να φύγουμε από το σπίτι με το πρόσχημα ότι θα παίξουμε PlayStation. Η πίεση ήταν μεγάλη και τελικά φύγαμε με τον φίλο μου. Δεν του έκανα όμως το χατίρι, είχα ανοίξει την πίσω πόρτα και ξαναμπήκαμε στο σπίτι για να βλέπω πως θα γαμούν οι φίλοι μου τη μάνα μου και να γλιτώσω και εγώ τον μούτσο στο κώλο μου.

- Εάν κάνεις κάποια χειρονομία, είπα στο φίλο μου, βάζω τις φωνές και τα χαλάμε όλα εδώ.

Ανοίγω σίγα την πόρτα και βλέπω την κουζίνα τις μάνες μας να έχουν ξεκινήσει ήδη τις πίπες. Άνοιγε το στόμα της και έχωνε το καυλί μέσα της. Τόν παίζει με τα χέρια της και έγλειφε τα αρχίδια τους. Η γλώσσα της έγλειφε όλο τον πούτσο από πάνω μέχρι κάτω. Και με τα χέρια της τράβαγε μαλακία στους υπόλοιπους. Το ίδιο έκανε και η μάνα του φίλου μου. Κοιτούσα τα μουνόχειλα της μανούλας, είχανε πάρει ήδη φωτιά, περίμεναν πως και πως την πούτσα που θα μπει μέσα της. Ξαπλώνουν και οι δύο στο πάτωμα, ανοίγουν τα πόδια και περιμένουν τον πρώτο πούτσο να μπει μέσα τους. Τα παιδιά ήσαντε ικανοποιημένα με τα γαμήσια της μάνας μου και εγώ θα έλεγα καμάρωνα που η μάνα μου έκανε όμορφα γαμήσια στα φιλαράκια μου. Ώσπου ο πρώτος πούτσος ακουμπάει στα μουνόχειλα της.

- Αχ ναι… γαμάτε με…

φωνάζει η μάνα. Η μάνα του φίλου μου είχε στηθεί στα τέσσερα και τη γαμούσαν από τον κώλο ενώ ταυτόχρονα έχει και μια πούτσα στο στόμα της. Εμένα ο πούτσος μου ήταν τούρμπο πραγματικά γούσταρα τόσο να βλέπω τη μάνα μου να γαμιέται. Και πάνω στη βαβούρα με βλέπει ένας φίλος. Έρχεται κοντά.

- Ρε μαλάκες θα σας δουν, μου λέει, γιατί δε φύγατε;

Του είπα ότι θα πάμε πίσω από τη μεγάλη γλάστρα, αλλά να βρει τρόπο να γαμήσουμε κι εμείς τις μανάδες μας. Έφυγε με τρόπο και ενημέρωσε όλη την παρέα. Εγώ γούσταρα τη μάνα μου. Ζήτησε δύο πούτσες να μπουν στο κώλο της. Πραγματικά δύο φιλαράκια ακούμπησαν στην τρύπα της τον πούτσο τους και άρχισαν να μπαίνουν μέσα της και οι φίλοι μου άρχισαν να γαμούν το κώλο της μανούλας μου όλο και πιο δυνατά. Το ίδιο έκανε και η μάνα του φίλου μου ενώ ταυτόχρονα από μπροστά έγλειφαν πούτσες. Δύο από τους φίλους μου ξάπλωσαν κάτω και οι μανάδες μας έκατσαν επάνω στα καυλιά τους ενώ οι άλλοι συνέχισε να ξεσκίζουν τον κώλο τους. Τώρα γαμούσαν με δύναμη όλοι το μουνί και τον κώλο της μάνας μου. Η καύλα έχει φτάσεις στα κατακόρυφα. Ήμουν έτοιμος να χύσω, δε μπορούσα και εγώ άλλο. Τότε ο φίλος μου είπε να μου πάρει πίπα και να χύσω στο στόμα του. Τον άφησα με το που ακούμπησε το στόμα του στο καυλί μου άρχισα να χύνω. Ρουφούσε τον πούτσο μου και απολάμβανε τα χύσια μου. Το ίδιο γινόταν με τη μάνα του και με τη μάνα, έχυναν οι φίλοι μου και ρουφούσαν τα χύσια τους. Η πρώτη δόση τελείωσε με τη μάνα μου και τη μάνα του φίλου μου να γλείφουν τα χύσια από το σώμα τους. Η ζέστη πολύ και η καύλα μεγάλη.

Ξεκινάει ο δεύτερος γύρος αλλά με μία ευχάριστη έκπληξη από τα φιλαράκια μου για μένα.

- Θα γαμήσεις τη μάνα σου αλλά μετά θα φύγετε… μου είπε.

- Εντάξει, απάντησα, αρκεί να γίνει αυτό.

Έδεσαν τα μάτια των μανάδων μας. Θα παίρνει πίπες και θα γαμιέται και θα ψάχνει να βρει ποιος ήταν αυτός. Το κάνανε σαν παιχνίδι ώστε να μπορώ να τη γαμήσω κι εγώ τη μανούλα μου. Φυσικά εγώ και ο φίλος μου πήγαμε πρώτοι-πρώτοι. Κάθομαι μπροστά στη μάνα μου αλλά δε βλέπει ποιος είμαι λόγο που έχουν κλείσει τα μάτια της. Ήταν κάτι επικίνδυνο αλλά δε με πειράζει, ήθελα τόσο να τη γαμήσω τη μάνα μου. Απλώνει τα χέρια της και πιάνει τον πούτσο μου. Με τι γλώσσα της γλείφει το καυλί μου. Ύστερα αρχίζει να μου τον παίζει τρυφερά ενώ μου έγλειφε τα αρχίδια. Η γλώσσα της τυλιγόταν στον σκληρό μου πούτσο. Το ίδιο έκανε και η μάνα του φίλου μου στο γιο της. Ύστερα τον έβαλε βαθιά στο στόμα της. Άρχισα να γαμώ το στόμα της μάνας μου. Ο πούτσος μου έμπαινε βαθιά σου στόμα της. Ήτανε μαέστρος στην πίπα η μάνα μου. Ο πούτσος μου κοντεύει να σκάσει. Τον βγάζει τρυφερά και τον ακουμπάει στα μουνόχειλα της.

- Έλα σκίσε μου το μουνάκι μου και τότε θα καταλάβω πιανού πούτσα έχει μπει μέσα μου.

Τι καύλα… τα χέρια της μάνας μου οδηγούν τον πούτσο μου στο μουνάκι της για να την ξεσκίσω. Ακουμπάει στα μουνόχειλα της και μπαίνω σιγά-σιγά μέσα της. Της βάζω το κεφαλάκι της τον βγάζω πάλι το ξαναβάζω και το ξαναβγάζω. Καυλιάρη μου είσαι παιχνιδιάρης μου λέει η μάνα μου. Τότε παίρνω φορά και βάζω όλο τον πούτσο μου στο μουνάκι της μανούλας.

- Αχ μπράβο… έλα σκίσε μου το μουνάκι είναι δικό σου απόψε.

Που να ξέρει μάνα μου ότι το λέει στο γιο της. Έχωνα τον πούτσο μου βαθιά μέσα στο μουνί της μανούλας μου. Ήταν τόσο υπέροχο το μουνάκι της που ένιωθα τον πούτσο μου καυτό κάθε φορά που χωνόταν όλο και πιο βαθιά μέσα της. Έσκυψα να τη φιλήσω, το έκανα τελικά αν και ήταν επικίνδυνο. Δέχθηκε το φιλί μου και μάλιστα με τη γλώσσα της να παίζει με τη δική μου. Την έβαλα στα τέσσερα μου έδωσε κωλαράκι. Καθώς ακουμπάει το καυλί μου στην τρύπα της μανούλας μου ένιωσα υπέροχα καθώς θα της γαμούσα και τον κώλο. Έσπρωξα τον πούτσο μου μέσα στην κωλάρα της. Η μάνα μου έλιωνε από καύλα καθώς τι γαμούσα. Ήθελα τόσο να της πω ότι ο πούτσος που σε κάνει και λιώνεις είναι γιου σου. Μπαινόβγαινα με δύναμη στην κωλάρα της μάνας μου καθώς αυτή αναστέναζε από την καύλα. Άνοιγα τον κώλο της μάνας μου και οι φίλοι με κοίταγαν. Ήταν σαν όνειρο αλλά είναι πραγματικότητα. Λίγο πριν χύσω βγάζω το πούτσο μου από τον κώλο της μανούλας και τον βάζω στο στόμα της. Η καλή μου μανούλα πιάνει το πούτσο μου με μαεστρία και τον γλείφει υπέροχα. Δεν άντεξα άλλο έχυσα στο στοματάκι της μανούλας. Με χαρά πήρε τα καυτά μου χύσια. Τα κατάπιε όλα από τον πούτσο μου. Μέχρι την τελευταία σταγόνα απόλαυσε η γλυκιά μου μανούλα. Ταυτόχρονα έχυνε και το φιλαράκι μου στο στόμα της μάνας του. Ενώ τα ρούφηξαν όλα μέσα οι μανάδες μας εξαφανιστήκαμε πίσω από την πόρτα. Επιτέλους γάμησα τη μάνα μου και το απολάμβανε μου άρεσε τόσο πολύ αυτό. Τώρα θέλω να γαμώ τη μανούλα... και ναι κοιτάει ότι τη γαμάει ο γιος της. Με τι μαεστρία η μάνα μου έπαιρνε άλλη πούτσα στο στόμα της. Σε λίγο πέταξαν τα μαντήλια και είπαν ότι θέλουν να κάνουν μια τρελή παρτούζα με όλους.

Ο φίλος μου έχει λυσσάξει να φύγουμε, θέλει να παίξουμε μεταξύ μας. Ξέρω ότι όταν πάω μαζί του θα νιώσω τον πούτσο του στο κώλο μου, κάτι που δε θέλω. Φυσικά αυτό που θέλω πιο πολύ είναι να δω τη μάνα μου σε αυτή την υπέροχη παρτούζα που ετοιμάζεται. Η παρτούζα ξεκινάει με τις μανάδες μας στην πίπα ώστε να φτιάξουν τον πούτσο που θα μείνει στο μουνάκι τους. Ο φίλος μου στήνεται στα τέσσερα.

- Γάμησε με όπως γαμούν τη μάνα μου… μου λέει.

Πλησιάζω και βάζω το πούτσο μου στην κωλάρα του. Τον βάζω σιγά-σιγά στον κώλο του. Καθώς αρχίζω να τον γαμάω, με το δεξί μου χέρι αρχίζω να του χαϊδεύω τον πούτσο. Ήθελα να τον κάνω να χαρεί. Έχω σηκώσει το κεφάλι μου και βλέπω την παρτούζα που κάνουν οι φίλοι με τις μανάδες μας. Τα βογκητά και οι αναστεναγμοί πηγαίνουν σύννεφο. Το μουνί και κώλος της μάνας μου έχει πάρει φωτιά. Ήταν το πιο όμορφο γαμήσι που έβλεπα. Σε λίγο βλέπω και το άλλο απίθανο, δυο φίλους να γαμούν τη μάνα μου από το μουνί. Έτρωγε τις πούτσες 2-2 η καλή μου μανούλα. Κάθε φορά που κάποιος έχυνε η μάνα μου με τη μάνα του φίλου μου ρουφούσαν και την τελευταία σταγόνα. Υπέροχη καύλα, η μάνα μου δεν χορταίνει πούτσα. Οι φίλοι μου την ξέσκιζαν από παντού. Κι εγώ γαμούσα τον κώλο του φίλου μου και του έπαιζα τρυφερά τον πούτσο του. Σε λίγο τραβιέμαι και χύνω στο στόμα του. Ρούφηξε και την τελευταία σταγόνα ο άτιμος. Έχυνε ταυτόχρονα στο χέρι μου του έδωσα και έγλειψε τα χύσια του. Εμείς τελειώσαμε, έπρεπε να πάμε σπίτι του. Ενώ πίσω η παρτούζα συνεχιζόταν και οι μανάδες μας γαμιόταν με υπέροχη καύλα. Πήγα σπίτι και είπα στο φίλο μου ότι δε θέλω άλλες μαλακίες. Με παρακάλεσε να του κάνω μια πίπα. Να απολαύσω τα χύσια του μόνο μία φορά. Και να με γαμήσει να μου σπάσει την παρθενιά.

- Έχουμε κάνει τόσα, ας κάνουμε και αυτό και τέλος, δε θα σε ενοχλήσω άλλη φορά μου είπε.

Παίρνω μια βαθιά ανάσα και του είπα εντάξει. Μέσα μου δεν το ήθελα, δεν ξέρω όμως πως του είπα εντάξει. Έχω πάρει θέση να γλείψω ένα πούτσο και αυτός με φωνάζει με το όνομα της μάνας μου. Έβαλα τρέμοντας τον πούτσο του στο στόμα μου. Τού τον έγλειφα σιγά-σιγά. Αυτός ανέβαζε ένα δάχτυλο στον κώλο μου και με πήδαγε με αυτό. Ο πούτσος ήταν καυτός πρώτη φορά ένιωθα τέτοια γεύση. Προσπαθούσα να κάνω πίπα όπως έκανε η μάνα μου. Τον έβαζα βαθιά μέσα στο στόμα μου και τον έγλειφα με τη γλώσσα. Μου έλεγε μπράβο άρα πρέπει να το έκανα καλά. Μόνο που μου τον έχωνε όλο και πιο βαθιά στο στόμα μου και φοβόμουν. Με έβαζε και του ρουφούσα τα αρχίδια. Ύστερα η γλώσσα μου να παίζει με το καυλί του. Μετά να ρουφάω πάλι όλο τον πούτσο στο στόμα μου και αυτός να συνεχίζει να με γαμάει με το δάχτυλο του. Σε λίγο τα καυτά πηχτά χύσια του τρέχουν στο στόμα μου. Πήγα να πνιγώ η ποσότητα ήταν κάπως μεγάλη.

- Κλείσε τα μάτια και θα τα καταπιείς, μου είπε, να δεις πόσο όμορφα θα νιώσεις.

Εδώ που έφτασα έκανα και αυτό. Ήπια όλα τα χύσια που είχα στο στόμα μου. Μετά με έβαλε να ρουφήξω πάλι τον πούτσο του να πάρω κάθε σταγόνα που υπήρχε μέσα του. Μου ξαναείπε μπράβο, ήμουν πολύ καλός. Και τώρα το δύσκολο. Έπρεπε να στηθώ στα τέσσερα. Το ήξερα από την αρχή ότι απόψε το βράδυ θα ένιωθα πούτσα στον κώλο μου.

- Σε παρακαλώ, σιγά-σιγά μη με πονέσεις του είπα.

Αυτός ακουμπάει τον πούτσο του στην τρύπα μου και αρχίζει να μπαίνει σιγά-σιγά. Ανατριχιάζω, δεν ξέρω πως θα είναι αργότερα. Τότε αυτός παίρνει φόρα και χώνει τον πούτσο του βαθιά μέσα μου και με πήδαγε με λύσσα. Με ξέσκισε. Άρχισα να φωνάζω "πονάω, πονάω, βγες δεν αντέχω".

- Το πρώτο γαμήσι πρέπει να το θυμάσαι, για αυτό ήθελα να σε ξεσκίσω. Να θυμάσαι το ξεπαρθένιασμα.

Καθώς δε σταμάταγε ο κώλος μου έκαιγε κι εγώ έκλαιγα. Δεν άντεχα ο πόνος ήταν τεράστιος. Σε λίγο σταμάτησε αλλά ο πούτσος του έμεινε στον κώλο μου. Μου χάιδευε τον πούτσο και μου έλεγε σε λίγο θα έρθει η καύλα μη φοβάμαι. Άρχισε πάλι το γαμήσι, ένιωθα τον πούτσο του στο κώλο μου καυτό. Ξεκίνησε να μπαινοβγαίνει αργά-αργά. Πραγματικά σε λίγο ένιωθα καύλα και όχι πόνο.

- Έλα, γάμησε με πιο δυνατά…

του είπα, με ντροπή μεν, αλλά το είπα. Αυτός γέλασε.

- Είδες μου είπε ότι σου αρέσει;

Πραγματικά ο πόνος ήταν ανυπόφορος αλλά μετά η καύλα γλυκιά. Με γάμησε πολλές φορές όλη τη νύχτα. Και μου έδινε τα χύσια του στο στόμα μου. Ξυπνήσαμε το πρωί και του έκανα μια τελευταία πίπα. Όταν τελειώσαμε του είπα όλα τελειώνουν εδώ, δε συνεχίζουμε, στοπ. Εμένα δεν μου αρέσει αυτό. Μου έδωσε το λόγο του ότι δεν θα με ενοχλήσει ποτέ. Πήγα σπίτι. Η μάνα μου με ρώτησε πως πέρασα. Είπα καλά και την είδα να μη μπορεί να κάτσει από το πολύ γαμήσι που έφαγε. Αλλά κι εμένα ο κώλος μου με πονούσε.

Πέρασαν δυο μέρες και τα γαμήσια έχουν χαλαρώσει. Η μάνα μου είναι πολύ ευδιάθετη πέρασε υπέροχα. Πρέπει να κάνει γλειφομούνι με τη μάνα του φίλου μου. Την έπιασα κάποιες φορές στο σπίτι να φιλιούνται. Σήμερα ήρθαν και οι αδερφές μου από διακοπές. Τώρα κυκλοφορούν σχεδόν γυμνές μπροστά μου η μάνα μου και οι αδερφές μου. Με έχει φάει η μαλακία, θέλω τόσο να τις γαμήσω όλες. Σαββατοκύριακο φύγαμε να πάμε να δούμε δύο ξαδέρφια μου. Είναι δυο παιδιά μονά τους 18 και 20 χρονών αντίστοιχα. Ορφανά από μικρά. Τα συντηρούσε η γιαγιά αλλά τώρα τα καταφέρνουν μονά τους αφού η γιαγιά έφυγε απ' τη ζωή. Μένουν απέναντι σε ένα χωριό του Αγρινίου. Δε μας πολύ έκαναν κέφι αλλά πήγαμε να τους πάμε ρούχα και κάποια φαγητά που είχε κάνει η μάνα. Καθώς είχαμε φτάσει και περπατούσαμε στο δρόμο, ένα γυφτάκι πήγε να κλέψει τη μάνα. Ευτυχώς δεν πρόλαβε να φύγει η μάνα μου το χτύπησε και έπεσε κάτω. Όμως έπεσαν πολλοί γύφτοι που έμεναν εκεί γύρω δίπλα μας και μας έβριζαν. Ευτυχώς γιατί πιο πέρα ήταν ταξί και το πήραμε πήγαμε στο χωριό που είχαν το μοναδικό σπίτι τα ξαδέρφια μου. Φτάσαμε χαιρετήσαμε τα ξαδέρφια. Η μάνα μου και η αδελφές ήθελαν να κάνουν μπάνιο. Την πήγαν έξω από το σπίτι. Έχει μια ντουζιέρα.

- Έλα μη φοβάσαι, δε θα σε δει κανένας. Πίσω είναι βουνό της είπαν. Εμείς τα αγόρια θα κάνουμε μπάνιο από την άλλη πλευρά.

Ενώ κάναμε μπάνιο βλέπαμε πολλά αυτοκίνητα να έρχονται προς το βουνό.

- Μάλλον γύφτικα…

μου λέει ο ξάδερφος. Είπα την ιστορία της μάνας με το γυφτάκι. Τότε πετάγεται γρήγορα και κλείνει τα πάντα. Έρχεται κοντά μας και φεύγουμε προς τη μάνα τις αδερφές μου.

- Μα γιατί είστε γυμνοί;… λέει η μάνα μου.

- Κλείδωσα τα πάντα. Τα πράγματα σας και ότι σημαντικά είχαμε τα έχω ασφάλισει. Ρούχα δε μπορούμε να πάρουμε γιατί σε δύο λεπτά είναι εδώ οι γύφτοι. Μάλλον σας ψάχνουν που χτυπήσατε το παιδάκι στο χωριό. Αν σας βρουν θα σας πηδάνε πολλές μέρες. Ξεχωριστά το ξύλο που έχουμε να φάμε όλοι. Λοιπόν έστω γυμνοί τρέχουμε προς το βουνό.

Καθώς ανεβαίναμε ακούσαμε τ' αμάξια που φτάνουν στο σπίτι. Ανεβαίναμε πολλή ώρα ώσπου φτάσαμε σε ένα μικρό ποταμάκι. Δίπλα ήταν ένα πολύ μικρό σπιτάκι.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ Εδώ ψαρεύουμε, είπαν… και στο μικρό δωματιάκι έχουμε φαγητό. Θα μείνουμε εδώ δυο μέρες, ζέστη κάνει, φαγητό έχουμε. Όσο για τη γύμνια πρέπει να το ξεπεράσουμε.

- Έχω το κινητό μου μέσα στο τσαντάκι μου. Θα πάρουμε για βοήθεια.

- Δυστυχώς εδώ δεν έχει σήμα καθόλου λέει ο μεγάλος ξάδελφος.

Είχε δίκιο προσπάθησε η μάνα πολλές φορές αλλά τίποτε. Όταν χαλάρωσα τότε κατάλαβα που βρισκόμαστε και πως είμαστε. Αφήνω τον πούτσο μου στην θέα της μάνας μου και των αδελφών μου. Τα ξαδέρφια μου είχαν μπύρες. Έβγαλαν τα κουτιά και τα έβαλαν στο ποτάμι να δροσιστούν.

- Να δείτε πόσο θα παγώσουν…

είπε καθώς η ζέστη ήταν ανυπόφορη. Σε λίγο το πήραμε απόφαση που ήμασταν γυμνοί και κυκλοφορούσαν όλοι ελεύθερα. Κοιτούσα με λαχτάρα τα μουνάκια από τις αδελφές μου. Καθώς μετά από λίγη ώρα ετοίμαζαν κάτι να φάμε... εμένα μου είπαν να βγάλω τις μπύρες και να της αδειάσω σ' ένα μεγάλο κιούπι. Κάνω το μεγάλο άλμα. Παίρνω όλα τα χάπια τα καυλωτικά που είχα στο τσαντάκι και τα ρίχνω όλα με στη μπύρα. Ίσως είναι ευκαιρία να γαμήσω τη μάνα μου και τις αδερφές. Η μάνα μου παρότρυνε τις αδερφές να φυλάγονται. Όμως αυτή κοιτούσε λαίμαργα τις πούτσες των ανιψιών της. Ήρθε η ώρα του φαγητού. Εκείνη την ώρα πέρασε κάτι από το μυαλό μου. Οι γύφτοι να έφυγαν η κατάλαβαν ότι ανεβήκαμε στο βουνό και έρχονται να μας βρουν; Κανένας μας δεν σκέφτηκε να κοιτάξει τι γίνεται πίσω μας. Όμως έγραψα πολλά και ίσως σας κούρασα. Ελπίζω να τα ξαναπούμε.
Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ...
Πως γ@μnσα την μάνα και την κόρη Πως γ@μnσα την μάνα και την κόρη Reviewed by GOSSIP.SERVICES on Αυγούστου 26, 2019 Rating: 5
Από το Blogger.