Η Ελένη και ο γιος της

Θα σας πω τη δικιά μου ιστορία με το γιο μου. Με λένε Ελένη και το γιο μου Άκη. Έκανα το γιο μου στα 17, ο πατέρας του με γκάστρωσε μικρή και με παράτησε λίγα χρόνο μετά για άλλη. Μεγάλωσα μαζί του, δεν έκανα άλλη σχέση με άντρα. Αφοσιώθηκα στον Άκη μου. Τώρα ο γιος μου είναι 18 χρονών.

Είμαι μια ελκυστική γυναίκα, 1.68, με ωραίο αδύνατο σώμα και μακριά ξανθά μαλλιά. Ο γιος μου ψηλός, αδύνατος, μελαχρινός. Με τον Άκη μου έχουμε άριστες θερμές σχέσεις και συζητάμε τα πάντα και κάνουμε τα πάντα μαζί. Αυτός έχει εμένα κι εγώ αυτόν.

Καθώς ο γιος μου μεγάλωνε και γινόταν άντρας και ομόρφαινε όλο και πιο πολύ, τον θαύμαζα και του έλεγα πάντα πόσο ωραίος άντρας θα γίνει όταν μεγαλώσει κι άλλο. Αυτός πάντα μου έλεγε πόσο πολύ με αγαπάει και πόσο ωραία ντύνομαι και ότι είμαι ωραία γυναίκα. Όμορφα τρυφερά λόγια αγάπης. Μέχρι τα 13 κοιμόμασταν μαζί και τον έκανα εγώ μπάνιο, τον περιποιούμουν σε όλα τα θέματα, δεν του χάλαγα χατίρι, ούτε αυτός σε μένα. Μετά τα 13-14 έβλεπα το φούσκωμα κάτω από το παντελόνι του και κατάλαβα ότι άρχισε να τραβάει τα ζόρια της ηλικίας.

Εγώ είμαι μια γυναίκα που ντύνομαι αισθησιακά, ελαφριά και σέξι. Προσέχω τον εαυτό μου, είμαι πάντα ξυρισμένη σε όλο μου το σώμα, φοράω αρώματα, μέσα στο σπίτι έχω σατέν νυχτικά και σέξι εσώρουχα, μου αρέσουν τα String και οι γόβες. Έχω πάντα βαμμένα τα νύχια των ποδιών και των χεριών μου. Πολλές φορές έχω πιάσει το γιο μου να με κοιτάει πονηρά, να καυλώνει και να με θαυμάζει και δε σας κρύβω ότι μου αρέσει κι μένα αυτό το μυστήριο της καύλας. Όλες οι μανάδες έχουμε μια τρέλα, ένα κόλλημα με τους γιούς μας.

Ένα βράδυ που ο γιος μου είχε βγει, πήγα να μαζέψω το δωμάτιο του και είδα ανοιχτό τον υπολογιστή του. Είχα καύλες εκείνο το βράδυ, ήθελα να παίξω το μουνί μου και να χύσω με κάτι. Ψάχνοντας τον υπολογιστή του, βρήκα ότι ο μικρός μου διάβαζε ερωτικές ιστορίες αιμομιξίας μάνας με γιό και έβλεπε τσόντες με μανάδες και γιούς. Αμέσως σκέφτηκα ότι το μωρό μου έχει θεματάκι με τη μαμά του, οιδιπόδειο. Τώρα που το σκέφτομαι τα τελευταία χρόνια με κοιτούσε με πολύ θαυμασμό σε όλο το κορμί μου, με παρατηρούσε και μετά πήγαινε στο μπάνιο η στο δωμάτιο του. Άλλες φορές μου έκανε κομπλιμέντα και άλλες φορές έλειπε κάποιο εσώρουχο μου.

Διαβάζοντας μερικές ιστορίες άρχισα να υγραίνομαι και να καυλώνω και εγώ στη ιδέα της μάνας με γιο, άρχισα να νοιώθω πρωτόγνωρη ηδονή μέσα μου. Διάβαζα και έτριβα το μουνάκι μου μέχρι που είδα μερικά απίστευτα γαμήσια που είχε ο Άκης μου στον υπολογιστή του και έχυσα βγάζοντας μια κραυγή ηδονής πολύ μεγάλης και διαφορετικής.

Σκεφτόμουν οτι και ο γιός μου θα έπαιζε τον πούτσο του για μένα και ότι τον καυλώνω πολύ και ότι όταν διαβάζεις τις ιστορίες ή βλέπει βίντεο σκέφτεται έμενα και χύνει για πάρτη μου. Ότι έχει ερωτικές φαντασιώσεις με τη μάνα του.

Πόσοι γιοί και πόσες μανάδες έχουν ερωτικές φαντασιώσεις και τα πνίγουν μέσα τους σκέφτηκα... εγώ άρχισα και δεν το έλεγχα. Ξάπλωσα πιο αργά το βράδυ να κοιμηθώ άλλα άρχισα πάλι να έχω τρελές καύλες... είχα πάρει φωτιά. Κλείνω τα μάτια μου, βάζω το δονητή βαθιά μέσα στο μουνί μου και αρχίζω να σκέφτομαι ότι με γαμάει ο γιόκας μου σε όλο το σπίτι, σε όλες τις στάσεις. Με είχε ξεπατώσει στο γαμήσι. Μετά από μερικά λεπτά χύνω και βγάζω μια τεράστια κραυγή ηδονής και βογκητά καθώς λέω "ναι μωρό μου, ναι Άκη μου σε χύνω αγορίνα μου, με ξέσκισες τη μάνα σου". Η καρδία μου χτυπούσε σαν τρελή. Ο καλύτερος οργασμός μου. Μετά από λίγο ανοίγω τα μάτια μου και παθαίνω εγκεφαλικό σοκ. Βλέπω όρθιο στη πόρτα τον Άκη να με κοιτάει κοκαλωμένος, κοκκινισμένος και πολύ καυλωμένος με όλο το θέαμα… να με βλέπει γυμνή με το δονητή στο μουνί μου και να φωνάζω ότι χύνω.

- Μαμά σε είδα τι έκανες και ότι έχυσες και φώναζες με βογκητά το όνομα μου.

Τα εχασα δεν ηξερα τι να του πω.

- Είδα στο υπολογιστή σου αυτά που διαβάζεις και που βλέπεις. Γιατί μωρό μου τα έχεις όλα αυτά; Έχεις σεξουαλικές φαντασιώσεις με τη μάνα σου και ξεσπάς με αυτά στα κρυφά μόνος σου;

- Ναι μαμά… τα βλέπω αυτά και φαντάζομαι εσένα ότι μου τα κάνεις όλα στο κρεβάτι και χύνω για πάρτη σου. Άλλες φορές σε βλέπω κρυφά γυμνή στο μπάνιο ή με τα εσώρουχα και καυλώνω και πάω μέσα και παίζω τον πούτσο μου για σένα. Μια φορά σε είχα δει που είχες γεμίσει τη μπανιέρα με ζεστό νερό και ξύριζες τα πόδια και το μουνί σου. Σε έβλεπα και έχυνα για σένα.

- Όλα τα αγόρια έχουν θέμα με τη μαμά τους και παίζουν το καυλί τους μωρό μου. Μην ανησυχείς και μη με ντρέπεσαι. Είχα καταλάβει ότι σε καυλώνει η μαμά και το παίζεις για μένα και μου άρεσε η ιδέα να σε φαντάζομαι γυμνό να παίζεις τον πούτσο σου. Σε είχα ακούσει και σε είχα δει κι εγώ μια μέρα γυμνό στο μπάνιο να παίζεις το καυλί σου και μου άρεσε το θέαμα. Σήμερα που διάβασα και είδα αυτά που έχεις και έπαιζα το μουνί μου για σένα τρελάθηκα από ηδονή. Σε φαντασιώθηκα μωρό μου ότι κάναμε σεξ σε όλο το σπίτι, άλλα αυτό δεν κάνει. Δεν κάνει να μπεις μέσα στο μουνί της μαμάς. Έλα κάτσε εδώ κοντά μου και βγάλε τα ρούχα σου... να είμαστε και οι δύο μας γυμνοί. Θα σε περιποιηθεί η μαμά σου τώρα που τόσο καιρό σε βασανίζει και για αυτό είχες αϋπνίες.

Καθόμουν στο κρεβάτι και δίπλα καθιστός ο γιος μου γυμνός με όρθιο το χοντρό σκληρό καυλί του έτοιμο να σκάσει.

- Ξεκίνα μωρό μου να τραβάς μαλακία για τη μαμά. Δες το ωραίο κορμί μου, τα σέξι πόδια μου με τα κόκκινα νύχια που σου αρέσουν και τις βυζάρες μου που κοιτάς και είσαι έτοιμος να γλείψεις. Θέλω να με βλέπεις τώρα που είμαι γυμνή και τραβάς μαλακία για μένα και εγώ να βλέπω εσένα γυμνό και να παίζω το μουνί μου για εσένα. Έλα καυλιάρη μου…

Μετά από λίγο πάω και κάθομαι
loading...
κάτω, μπροστά στα πόδια του γιου μου και στο τεράστιο καυλί του και του λέω… "ασ' το να στο περιποιηθεί η μαμά". Του χαϊδεύω τα αρχίδια με τα ζεστά χέρια μου και τα κόκκινα νύχια μου, του σφίγγω στις παλάμες μου το καυλί του και αρχίζω με το ένα χέρι να του παίζω τον πούτσο πάνω κάτω και με το άλλο χέρι να του τρίβω τα αρχίδια.


Αναστέναζε βαθιά και δυνατά από ηδονή και μου έλεγε… "μαμά με εχεις τρελάνει, θα σκάσω απ' την καύλα". Μια έκλεινε τα μάτια του και το απολάμβανε και μια με κοίταγε πόσο καλά τον περιποιούμουν και δεν πίστευε στα μάτια του. Μετά βάζω όλο τον πούτσο του μέσα στο στόμα μου και του τον ρουφούσα με όλη τη δύναμη μου. Ήθελα να τον ξεζουμίσω! Ρουφούσα και έγλειφα το πουτσοκέφαλο του και του το έπαιζα δυνατά σα λυσσάρα πουτάνα. Είχα στα χέρια και στο στόμα μου τον πούτσο του γιου μου και απολάμβανε ένα τέλειο τσιμπούκι από τη μάνα του, μέχρι που με έχυσε στο στόμα μου και γεύτηκα τα καυτά του χύσια. Ήταν ότι καλύτερο μου είχε συμβεί.

Μετά του ζήτησα να μου παίζει τη κλειτορίδα με το δάχτυλο του, να μου τη γλείφει με τη γλώσσα του και να βάζει μέσα στο μουνί μου 2 δάχτυλα. Με έγλυφε και ταυτόχρονα έβαζε και βγαζε με το δεξί του χέρι 2 δάχτυλα στο καυτό μουνί μου. Είχα πάρει φωτιά. Είχα ανοίξει τα πόδια μου, του είχα πιάσει τα μαλλιά και του πίεζα το κεφάλι του να το φάει, μέχρι που τον έχυσα φωνάζοντας από ηδονή... "τι καυλιάρη γιο που έχω, με έχεις τρελάνει μωρό μου".

Έτσι όπως με είδε είχε καυλώσει ξανά.

- Άκη μου τι θέλεις να σου κάνει η μαμά τώρα;

- Θέλω να μου τρίψεις με τα πόδια σου που με καυλώνουν απίστευτα τα αρχίδια μου και το καυλί μου.

Άρχισα με αργές κινήσεις να του παίζω τον πούτσο του με τα πόδια μου ή να του βάζω το ένα πόδι μου κάτω από τα αρχίδια του και να τον τρίβω. Πρώτη φόρα έβλεπα το γιό μου να είναι σε τέτοια έκσταση ηδονής. Ήταν σε άλλο κόσμο. Πιάνει τα δύο μου πόδια, τον βάζει ανάμεσα και τα κρατάει σφιχτά και μπαινόβγαινε το καυλί του έτσι. Πήδαγε με μανία τα πόδια της μαμάς που τόσο πολύ ήθελε. Γλιστρούσε ο πούτσος του στα πόδια μου και τις πατούσες. Μέτα μου είπε ότι ήθελε να βάλει τον πούτσο του μέσα στις βυζάρες μου.

Πιάνω και κρατάω τα 2 μεγάλα βυζιά μου, ξαπλώνω ανάσκελα στο διπλό κρεβάτι μου και έρχεται από πάνω μου, βάζει ανάμεσα τους το καυλί του και μου γαμάει τα βυζιά. Είχα βγάλει και τη γλώσσα μου έξω και του έγλειφα το πουτσοκέφαλο του. Σε κάποια φάση ακούω βαθύ βογκητό.

- Μαμά σε χύνω στις βυζάρες σου

- Χύσε μωρό μου, χύσε καυλιάρη μου.

Ξαπλώσαμε και οι δυο μας ανάσκελα στο δικό μου διπλό κρεβάτι. Είχαμε λιώσει από την καύλα και το εξαντλητικό χύσιμο. Είχαμε βγάλει όλες τις ορμές, όλες τις καύλες, όλες τις κρυφές μας φαντασιώσεις και όλες τις μαλακίες που τράβαγε για μένα το μωρό μου. Τον είχα πάρει μια σφιχτή αγκαλιά και του χάιδευα τον πούτσο και τα αρχίδια που με είχαν χύσει δύο φορές. Το μανάρι μου τα έδωσε όλα.

Από εκείνο το ατέλειωτο βράδυ, όποτε είχαμε καύλες ξεσπάγαμε ο ένας στον άλλο με μαλακία, τσιμπούκια και γλειφομούνια.
Loading...
Άλλες φορές βλέπαμε μαζί αυτές τις τσόντες με τη μάνα και το γιο στον υπολογιστή του, γδυνόμασταν, παίζαμε και γλείφαμε ο ένας το άλλον μέχρι να χύσουμε. Με είχε χύσει σε όλο το κορμί μου, ήταν πολύ καυλωμένος μαζί μου, είχε εμμονή με μένα και το κορμί μου και εγώ δεν χορταίνω να μου γλείφει να μου παίζει την κλειτορίδα μου και να μου βγάζει τα καυτά χοντρά του δάχτυλα στη μουνάρα μου.


Όλα αυτά μέχρι εκεί. Ευτυχώς ή δυστυχώς δεν προχωρήσαμε πότε στο απαγορευμένο σεξ, αν και με τη σκέψη μας είχαμε ξεσκιστεί στο γαμήσι.

Λέγαμε όλες μας τις φαντασιώσεις και χύναμε μαζί. Κάναμε μπάνιο στη μπανιέρα και τον ξελάφρωνα με κάθε τρόπο και ευκαιρία. Ήμουν χαρούμενη που δε με πήδαγε ο κάθε μαλάκας άλλα βγάζαμε μαζί με το παιδί μου τις καύλες μας.

Θα ζήλευα αν έβλεπα να γαμάει άλλη γυναίκα ο γιος μου, θα ήθελα να ήμουν στη θέση της.
Loading...
Η Ελένη και ο γιος της Η Ελένη και ο γιος της Reviewed by GOSSIP.SERVICES on Σεπτεμβρίου 20, 2019 Rating: 5
Από το Blogger.