Ερwτικη Ιστορια Η πεθερά μου: Nύχτα πάθοuς

Ήμουν περίπου 35 χρονών, παντρεμένος με την Καίτη 4 χρόνια περίπου και ζούσαμε στην Αθήνα. Η πεθερά μου, η κυρά Βούλα, χήρα από νωρίς, στα 55 της πια, έμενε μόνιμα στο χωριό. Ήταν μια ευχάριστη, συμπαθητική γυναίκα. Πάντα χαμογελαστή και περιποιητική, γυρνούσε από δω κι από κει καθαρή και μυρωδάτη ,για να μας φροντίσει. Μέτρια στο ύψος, καστανά μαλλιά, σαρκώδη χείλη, μ' ένα καλοσχηματισμένο σώμα, όπως φαινόταν κάτω από τα απλά και σεμνά ρούχα που φορούσε. Αν και πάντα ήμουν λάτρης των μεγαλύτερων γυναικών, η αλήθεια είναι πως δε μου είχε περάσει τίποτα από το μυαλό, ίσως γιατί δεν έδινε και δικαιώματα. Όσο κι αν είχε μια χάρη και μια τσαχπινιά που σε κέρδιζαν αμέσως, κάτι που δεν είχε κληρονομήσει η σοβαρή Καιτούλα. Είχαμε έτσι καλές σχέσεις και πολλές φορές κατέβαινα μόνος μου στο χωριό για διάφορες δουλειές. Μία όμως στάθηκε καθοριστική για την ερωτική μου ζωή αλλά και της κυρά Βούλας.

Είχα πάει ένα Σάββατο του Μάη, να πάρω λάδι, με σκοπό να επιστρέψω αυθημερόν, γιατί το βράδυ κάποιοι παλιοί φίλοι από το στρατό είχαν κανονίσει συνάντηση. Πράγματι έφτασα προς το μεσημέρι στο χωριό και το απογευματάκι ξεκίνησα να ετοιμάζομαι για την επιστροφή. Φορτώνω τα διάφορα καλούδια, αυγά, τυριά,
loading...
χόρτα και ετοιμάζομαι να πάρω και τους τενεκέδες.


-    Πάω στην αποθήκη για το λάδι.

-    λεπτό να έρθω να σε βοηθήσω. Δεν ξέρεις πώς τα έχω συγυρίσει…

την ακούω που φωνάζει. Μπαίνω μέσα, μια ωραία θαμπάδα από το απογευματινό φως έλουζε το χώρο. Έρχεται κι η πεθερά μ' ένα σχετικά μακρύ, καφέ φόρεμα, με κουμπάκια μπροστά στο στήθος. Τα δυο πάνω ανοιχτά, διακρινόταν η χαραμάδα των βυζιών. Η σιλουέτα της μέσα σ' εκείνο το αχνό φως διαγραφόταν υπέροχη. Κάτι σκίρτησε μέσα μου. "Βρε λες;…" σκέφτομαι κι αμέσως. "Μην είσαι μαλάκας, δε γίνονται αυτά". Σκύβει τότε προς το μέρος μου, να τραβήξει έναν τενεκέ κι ασυναίσθητα σηκώνει λίγο προς τα πάνω το φόρεμα. Ένα άσπρο, αφράτο και ταυτόχρονα σφιχτό μπούτι φάνηκε στο χαμηλό φως. Ταράχτηκα! Το βλέμμα μου και το μυαλό μου κόλλησαν.

-    Σκίζεις από πόδια όμως κυρά Βούλα ε;… μ' ακούω να λέω ενστικτωδώς.

-    Σοβαρά το λες; Στην ηλικία μου; απαντάει και γέρνει δήθεν ντροπαλά το κεφάλι.

-    Μια χαρά είναι η ηλικία σου και τα πόδια σου ακόμα πιο όμορφα… επιμένω καθώς ο πόθος με κυριεύει.

-    Είσαι σίγουρος βρε ή το λες για να με καλοπιάσεις;… επιμένει, αλλά η φωνή της γίνεται πιο βραχνή.

-    Ε, αν δεν τα δω και καλά δε μπορώ να έχω σωστή γνώμη… το ρισκάρω.

-    Καλά μωρέ! Δες τα τώρα εδώ που είμαστε μόνοι μας…

λέει και σηκώνει κι άλλο το φόρεμα μέχρι τη μέση. Παθαίνω πλάκα! Δυο υπέροχες ποδάρες κρυμμένες καλά, που καταλήγουν σ' ένα λουλουδάτο κλασικό  εσώρουχο. Η καύλα μου χτυπάει κόκκινα! Νιώθω τον πούτσο μου να σκληραίνει από τη λαχτάρα.

-    Για γύρνα και πίσω, λίγο, να έχω σφαιρική άποψη.

-    Αχ, εδώ που φτάσαμε θα γυρίσω και πίσω…

αναστενάζει, στρίβει, κολλάει σχεδόν πάνω μου κι έρχομαι φάτσα με την κωλάρα της. Απίστευτη! Δε μπορώ να κρατηθώ άλλο, τη χουφτώνω στα κωλομέρια, της  χαϊδεύω τα μπούτια, της ορμάω κανονικά.

-    Μα τόσο πολύ σου αρέσουν; ρωτάει και γέρνει πάνω μου.

-    Πιάσε να δεις… και οδηγώ το χέρι της πάνω στο τζιν μου.

-    Ω… τι είναι αυτά Σάκη μου;…

κι αρχίζει τα χάδια. Με το ελεύθερο χέρι μου τεντώνομαι και τραβάω το σύρτη, ενώ περνάω το άλλο κάτω από την κιλότα της. Βάζω κωλόχερο στην πεθερά μου και γλιστράνε τα δάχτυλα μου διψασμένα προς το μουνί της.

-    Σε θέλω τώρα… ψιθυρίζω θολωμένος.

-    Μα δεν πρέπει Σάκη μου…

αλλά ταυτόχρονα με το ένα χέρι στήνεται για να κολλήσει πάνω μου και με το άλλο τρίβει την πούτσα μου φτάνοντας μέχρι τ' αρχίδια.

-    Δεν ξέρω τι δεν πρέπει, ξέρω μόνο πως πρέπει να σε γαμήσω τώρα καύλα μου…

ψιθυρίζω και της κατεβάζω τη λουλουδένια κιλότα. Η χούφτα μου πιάνει το παχουλό, αξύριστο μουνί της, καυτό και μουσκεμένο. Της βάζω δυο δάχτυλα μέσα κι αρχίζει τα βογκητά.

-    Αχ, στην κόλαση θα πάμε Σάκη μου. Κι άλλο, κι άλλο δάχτυλο βάλε μου αγόρι μου.

Με το άλλο χέρι ξεκουμπώνω το τζιν βιαστικά, πετάγεται καυλωμένη η χοντρή ψωλάρα μου έξω κι όπως την έχω στημένη της την καρφώνω. Μπήκε εύκολα με τόσα υγρά κι αρχίζω να τη σφυροκοπώ.

-    Έτσι αγόρι μου, γάμα με, σκίσε με,
Loading...
την κωλόγρια! Να σαι καλά! Τι πούτσα τρώω η τυχερή; Δωσ' τη μου όλη γαμιά μου.


Η υπέροχη κωλάρα της πηγαινοέρχεται κι ασπρίζει στο μισοσκόταδο, τα βυζιά της έχουν πεταχτεί έξω κι εγώ παίζω με τις σκληρές της ρώγες.

-    Σ' αρέσει πουτάνα πεθερά; Πες μου σ' αρέσει;

-    Με τρελαίνει το γαμήσι σου μωρό μου. Τι γλυκιά που είναι η πούτσα σου; Μου έχεις πάρει το μυαλό. Θα χύσω η καργιόλα. Έχω πολύ καιρό να γαμηθώ!

-    Από τώρα θα σε γαμάω εγώ! Όποτε θες, θα μου το λες και θα 'ρχομαι να σε πηδάω. Θα είμαι ο γαμιάς σου από δω και πέρα καύλα μου.

-    Ναι! Ναι, ο γαμπρός μου κι ο γαμιάς μου! Εσύ… ότι θέλεις Σάκη μου. Ότι θέλει η πούτσα σου. Μη σταματάς μόνο! Μη σταματάς να με γαμάς…

Πήγαινε μπρος πίσω σα λυσσασμένη κι εγώ τρελαμένος την ξέσκιζα. Δεν άντεξα όμως για πολύ. Ένιωσα πως θα έχυνα. Δε μπορούσα να κρατηθώ.

-    Θα σε χύσω καργιόλα, δεν αντέχω άλλο, μ' έχεις πεθάνει, μ' έχεις λιώσει!

Γαντζώνομαι πάνω της, τη δαγκώνω στο λαιμό κι αρχίζω να χύνω μουγκρίζοντας. Εκείνη έχει παραλύσει, η φωνή της τρέμει.

-    Χύσε με αγόρι μου! Χύσε μέσα στο μουνί μου… δρόσισέ το σε παρακαλώ.

Τραβάω σφιχτά το φόρεμα της κι αρχίζω τους σπασμούς.

-    Σε χύνω μωρή καυλιάρα πεθερά… στη χύνω τη μουνάρα σου!

-    Χύνω κι εγώ άντρα μου, χύνω η πουτάνα σου! Με νιώθεις;…

κι αρχίζει να τρέμει ολόκληρη πάνω στην ψωλάρα μου. Είχα καιρό να ευχαριστηθώ έτσι χύσιμο. Ξεθύμανα, της τα έδωσα όλα. Αφού τελείωσα, τραβήχτηκα και προσπαθούσα να συνέλθω. Λαχανιασμένοι και οι δυο. Αυτή κατέβασε το φόρεμά της, γυμνή από μέσα, μ' αγκάλιασε και με φίλησε στο στόμα. Έβγαλα από τα πόδια της την κιλότα και την έβαλα στην τσέπη μου.

-    Θα τη μυρίζω και θα σε σκέφτομαι, της λέω.

-    Αυτό θα είναι το μυστικό μας πια, μου απαντά.

-    Είναι μόνο η αρχή Βούλα μου. Πάμε πάνω τώρα.

-    Ότι θες εσύ αγόρι μου.

Αγκαλιστήκαμε, τράβηξα το σύρτη κι ανεβήκαμε σπίτι. Είχε πια νυχτώσει. Η πιο όμορφη ερωτική μου περιπέτεια μόλις άρχιζε.

Συνεχίζεται…
Loading...
Ερwτικη Ιστορια Η πεθερά μου: Nύχτα πάθοuς Ερwτικη Ιστορια Η πεθερά μου: Nύχτα πάθοuς Reviewed by GOSSIP.SERVICES on Σεπτεμβρίου 07, 2019 Rating: 5
Από το Blogger.