Μια παρέα πουτανάκια: Η Όλγα

Είχε έρθει καλοκαίρι και σχεδιάζαμε τις καλοκαιρινές μας διακοπές σε μια πανέμορφη μονοκατοικία στην Άφυτο της Χαλκιδικής. Εγώ, η μετέπειτα σύζυγος μου Κωνσταντίνα, που είχαμε μόλις κάποιους μήνες σχέση τότε και ένα ακόμα ζευγάρι. Ο φίλος μου ο Χάρης και η κοπέλα του η Όλγα. Το κορίτσι δεν το είχαμε γνωρίσει ακόμα αλλά λίγο μας ένοιαζε μιας και ο μόνος λόγος που αποφασίσαμε να πάμε όλοι μαζί διακοπές, ήταν η οικονομία. Κι εμείς και αυτοί φρέσκα ζευγάρια και το μυαλό μας ήταν μόνο και μόνιμα στο σεξ, οπότε δεν το πολυσκεφτήκαμε. Ολόκληρη μονοκατοικία δική μας, με μια καλή συνεννόηση θα ήμασταν όλοι ευτυχισμένοι και ξεπατωμένοι από τα γαμήσια. Έχοντας ξεκινήσει ξημερώματα φτάσαμε πρώτοι στο χωριό. Τακτοποιήσαμε τα πράγματα και η Κωνσταντίνα μπήκε να κάνει ένα ντους και να κάνει ένα μικρό καθάρισμα στην τουαλέτα μιας και δεν βασιζόταν στην καθαριότητα της από τις καθαρίστριες. Εγώ έφερα όλα τα πράγματα από το αυτοκίνητο και κάπου εκεί βγήκε η Κωνσταντίνα από το μπάνιο και μου είπε να μπω εγώ. Συμφώνησα και μπήκα να κάνω και εγώ ένα μπανάκι έχοντας συνέχεια στο μυαλό να βγω και να ρίξω ένα πρώτο γαμήσι στην Κωνσταντίνα, μέχρι να έρθουν οι άλλοι.

Ενώ άπλωνα το αφρόλουτρο στο σώμα μου και απολάμβανα το νερό που έτρεχε πάνω μου, η Κωνσταντίνα με ενημέρωσε ότι θα πεταχτεί δίπλα στο περίπτερο για τσιγάρα και θα περνούσε λίγο και από το σουπερ μάρκετ που ήταν σχετικά κοντά για να πάρει δυο-τρία πράγματα όπως χαρακτηριστικά είπε. Της είπα ναι, να προσέχει, να μην αργήσει κι έφυγε. Εν τω μεταξύ αφού τελείωσα το μπάνιο μου, βγήκα, τύλιξα μια πετσέτα στη μέση μου και πήγα στην κουζίνα για να ετοιμάσω κάτι να τσιμπήσουμε και καφέδες για να πιούμε. Σκεφτόμουν τα 
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ
loading...

Loading...
Μετ. σε ιστότ.
Loading...
Μια παρέα πουτανάκια: Η Όλγα Μια παρέα πουτανάκια: Η Όλγα Reviewed by GOSSIP.SERVICES on Δεκεμβρίου 31, 2019 Rating: 5
Από το Blogger.