Κάτια Ταραμπάνκο: Ο λόγος που έφυγε από το Survivor 2021

 

Η Κάτια Ταραμπάνκο αποκάλυψε το πρόβλημα υγείας που έχει από την εφηβική ηλικία και οδήγησε σε έξοδο από το Survivor 2021.

Η Κάτια Ταραμπάνκο εξομολογήθηκε ότι αντιμετωπίζει ένα πρόβλημα υγείας από νεαρή ηλικία, το οποίο στέρησε και την παραμονή στο Survivor 2021.

Το μοντέλο που αναδείχθηκε από το GNTM μίλησε στο περιοδικό «ΟΚ!» και μεταξύ

άλλων αναφέρθηκε στους εφιάλτες που έβλεπε όσο καιρό ήταν στο Survivor 2021, οι οποίοι συνδέονταν με τις απανωτές ήττες των Διάσημων.

Αρχικά, είπε για την αποχώρηση της, ότι «έχω ψωρίαση, η οποία όταν πιέζομαι φυσιολογικά ή έχω απότομη αυξομείωση βάρους, εμφανίζεται. Η πρώτη φορά ήταν στα 15 μου κι εμφανίστηκε ξανά στα 20, όταν είχα πάει στην Ινδία και πιέστηκα και έβαλα κάποια κιλά. Αν εμφανιζόταν ξανά τώρα, θα είχα πρόβλημα, γιατί ήλιος και θάλασσα απαγορεύεται στους ασθενείς που έχουν ψωρίαση».

Στη συνέχεια, είπε για τους εφιάλτες πως «έβλεπα στον ύπνο μου εφιάλτες, ότι κυνηγάω φαγητό κι όσο πλησιάζω, αυτά απομακρύνονται. Έβλεπα στον ύπνο μου τα αγαπημένα μου πρόσωπα και ξυπνούσα ταραγμένη. Το ίδιο συνέβαινε όμως και με τα υπόλοιπα παιδιά. Όταν καταπονείται τόσο πολύ το σώμα, ο εγκέφαλος δεν μπορεί να κάνει πάρτι».

Πηγή

Κάτια Ταραμπάνκο: Ο λόγος που έφυγε από το Survivor 2021 Κάτια Ταραμπάνκο: Ο λόγος που έφυγε από το Survivor 2021 Reviewed by GOSSIP.SERVICES on Φεβρουαρίου 12, 2021 Rating: 5
Από το Blogger.