Μια φοιτήτρια όλο k@uλα

Γεια σας με λένε Geno και είμαι καιρό αναγνώστης του site. Πρόσφατα έγινα μέλος και πήρα το θάρρος να μοιραστώ μαζί σας μια ιστορία που έζησα πριν 2 Χρόνια όταν ήμουν 18 χρονών.

Εκείνο το διάστημα βρισκόμουν σε σχέση με μια κοπέλα 1 χρόνο μικρότερη μου και όλα κυλούσαν ομαλά. Ήταν Σάββατο απόγευμα όταν δέχτηκα ένα τηλεφώνημα από τον κολλητό μου να βγούμε για ποτό σε γνωστό κλαμπάκι της πόλης μας το βράδυ και συμφώνησα μετά από μια ανελέητη γκρίνια της κοπέλας μου μιας που δε μπορούσε να έρθει. Πέρασε η ώρα και κατά τη 1 ήμασταν στο μαγαζί. Δεν υπήρχε πολύς κόσμος, σίγουρα κάποιοι θα το χαρακτήριζαν άδειο, αλλά πραγματικά μέσα σε μισή ώρα ασφυκτιούσαμε από τον υπερβολικό κόσμο. Καθώς έπινα το ποτό μου και σκάναρα το μαγαζί το ματιά μου καρφώθηκαν πάνω της. Ήταν ψηλή με μακριά μαύρα ίσια μαλλιά, αθλητικό σώμα με σκουλαρίκι στον αφαλό και μια τρομερή
loading...
Loading...
Μετ.σε ιστότ.
Loading...
Μια φοιτήτρια όλο k@uλα Μια φοιτήτρια όλο k@uλα Reviewed by GOSSIP.SERVICES on Αυγούστου 10, 2019 Rating: 5
Από το Blogger.