"Η π@pτouz@ με τον ταβερνιάρη στην εξοχή


Ήμουν γύρω στα 16-17 όταν πήγα για τελευταία χρονιά διακοπές με τους γονείς μου και μερικές φιλικές μας οικογένειες και ζευγάρια! Μεταξύ τους κι ένας ελεύθερος, 35αρης τότε, γυμνασμένος, ηλιοκαμένος, με καταπράσινα μάτια και βλέμμα που κολάζει. Εκτός από αυτόν, ας τον πούμε Αντρέα, η μοναδική μου ασχολία το κινητό μου. Τα μηνύματα έπεφταν βροχή. Οι καύλες στο φουλ. Ένα βράδυ όπως φεύγαμε από ένα ταβερνάκι σε παραδιπλανό χωριό, μου έπεσε το κινητό χωρίς να το καταλάβω. Φτάσαμε στα δωμάτια και πάνω στην καληνύχτα με τους υπόλοιπους το αντιλήφθηκα και φυσικά άρχισα να πρήζω το μπαμπά μου να γυρίσουμε πίσω για να το πάρω. Ο μπαμπάς δεν έδειξε και τόσο μεγάλη προθυμία είναι η αλήθεια κι έτσι προσφέρθηκε ο Αντρέας που
Loading...
loading...
Eπίσκ.σε ιστότ.
Loading...
"Η π@pτouz@ με τον ταβερνιάρη στην εξοχή "Η π@pτouz@ με τον ταβερνιάρη στην εξοχή Reviewed by GOSSIP.SERVICES on Αυγούστου 03, 2019 Rating: 5
Από το Blogger.