Σεξ με τον μπαμπά

Υπόθεση: Πατέρας και κόρη βρίσκονται μόνοι σε κάποιο ξενοδοχείο και όταν τους κυριεύει το πάθος, βάζουν στην άκρη τα ταμπού και τις ενοχές…

Η ιστορία:

Γεια σας. Είμαι η Σπυριδούλα, 26 χρονών, 1.72 ύψος, 65 κιλά, 3 νούμερο σουτιέν και ωραίο κωλαράκι. Διαβάζω εδώ και πολύ καιρό ανελλιπώς της ιστορίες σας γιατί βιώνω κι εγώ μια παρόμοια ιστορία.

Από μικρή με τα γράμματα δεν τα πήγαινα καλά, αντίθετα με το σεξ που είχα καλές επιδόσεις, αφού έχασα την παρθενιά μου πολύ μικρή από ένα αγόρι αρκετά μεγαλύτερο μου. Από τότε έκανα πόλους δεσμούς, αλλά σε λογικά πλαίσια όχι παρτούζες και τέτοια, ούτε παράλληλες σχέσης. Απλά κανένας δεσμός δεν κράτησε πάνω από χρόνο. Όταν τελείωσα το Λύκειο δεν προχώρησα και έτσι έπιασα δουλειά στην επιχείρηση του πατέρα μου.

Ο μπαμπάς ασχολείται με ανταλλακτικά ηλεκτρικών συσκευών και τροφοδοτεί μαγαζιά σε όλη την Ελλάδα. Κάθε τέλους του μηνός έβγαινε ο ίδιος περιοδεία για εισπράξεις και να συναντήσει τους πελάτες του. Στο μαγαζί έμενε ο αδερφός μου, έξι χρόνια μεγαλύτερος από μένα και τρεις υπάλληλοι. Από την ημέρα που έπιασα δουλειά άρχισε να με παίρνει μαζί του στα ταξίδι για να γνωρίσω την αγορά και να μπορέσω να τον ξεκουράσω. Έτσι ένα δεκαήμερο κάθε μήνα ήμασταν σε περιοδεία. Έβγαλα και δίπλωμα, τον ξεκούραζα και στο δρόμο. Τα βράδια μέναμε σε ξενοδοχείο σε δίκλινο δωμάτιο. Με τα εσώρουχα με έβλεπε και στο σπίτι οπότε δεν υπήρχε πρόβλημα. Και η αλήθεια είναι ότι ποτέ έως τότε δεν είχα σκεφτεί πονηρά και από ότι μου είπε ούτε και εκείνος για μένα.

Είχε περάσει αρκετός καιρός και είχαμε κάνει πολλά ταξίδια χωρίς να συμβεί τίποτα. Ώσπου ήρθε εκείνο το βράδυ του Νοέμβριου. Ήμαστε Αγρίνιο όλο το πρωί και αργά το μεσημέρι φύγαμε για Γιάννενα. Στο δρόμο σταματήσαμε για φαγητό και από εκεί κατευθείαν στο ξενοδοχείο. Πέσαμε για ύπνο και όταν ξύπνησα έξω έβρεχε. Ντύθηκα και ξύπνησα τον μπαμπά. Η ώρα ήταν περίπου οκτώ. Ντύθηκε και κατεβήκαμε. Έβρεχε τόσο πολύ που δεν βγήκαμε απ’ το ξενοδοχείο. Ήπιαμε καφέ, μετά παραγγείλαμε πίτσα και ανεβήκαμε πάλι στο δωμάτιο.
loading...
Ο μπαμπάς έβαλε τηλεόραση κι εγώ χάζευα στο υπολογιστή. Βαρέθηκα.. έκλεισα τον υπολογιστή και ξάπλωσα δίπλα στον μπαμπά. Φορούσα φόρμα πάνω «κάτω χωρίς σουτιέν. Πήρα το κοντρόλ και άρχισα να κάνω ζάπινγκ. Σταμάτησα σε τσόντα.

-    «Τι έβαλες εκεί;» ρώτησε ο μπαμπάς.

-    «Γιατί, ντρέπεσαι;» του απάντησα γελώντας. «Δεν έχει κάτι άλλο. Άσε να δούμε να περάσει η ώρα…» είπα και μαζεύτηκα πάνω του χωρίς πονηρό σκοπό.

Όσο περνούσε η ώρα, η τσόντα γινόταν και πιο σκληρή. Άρχισα να καυλώνω και σκέφτηκα ότι και ο μπαμπάς θα έχει καυλώσει. Έριξα μια μάτια και είδα το φούσκωμα στη φόρμα του. Όπως σας είπα από μικρή δεν είχα ταμπού και προκαταλήψεις στο σεξ. Έτσι το θεώρησα απολύτως φυσιολογικό να γαμηθώ με τον μπαμπά μου, και χωρίς δεύτερη σκέψη του έπιασα τον πούτσο και τον φίλησα στο στόμα. Πετάχτηκε πάνω σαν να τον χτύπησε κεραυνός.

-    «Τι κάνεις εκεί; Έχεις τρελαθεί;»

-    «Όχι, απλά έχω καυλώσει!»

-    «Και θα πηδηχτούμε μεταξύ μας; Γιατί καύλωσες εσύ;»

-    «Έλα ρε μπαμπά, αυτά τα πίστευε η γιαγιά μου. Λες και θα παντρευτούμε ή θα κάνουμε παιδιά. Θα ξεκαυλώσουμε απόψε και αυτό είναι όλο».

Άρχισα να του τον παίζω έξω απ’ τη φόρμα. Κάτι πήγε να πει αλλά τον διέκοψα με ένα παθιασμένο φιλί.

-    «Έλα.. γάμα με τώρα είμαι πολύ καυλωμένη…»

Έβαλα το πάνω μέρος της φόρμας. Στη θέα του στήθους μου έμεινε σαν άγαλμα. Εγώ κατέβασα και το παντελόνι και έμεινα με το στρινγκάκι.

-    «Έλα… γάμα με τώρα. Δεν αντέχω άλλο…»

Δάγκωσα τον πούτσο του έξω απ’ τη φόρμα. Με έσπρωξε πίσω και άρχισε να φιλάει τα βυζάκια μου ενώ το χέρι του χάιδευε το μουνάκι μου έξω απ’ το βρακάκι. Έβαλα το χέρι μέσα στη φόρμα και τον τράβηξα έξω. Ήταν απ’ τους μεγαλύτερους που είχα δει. Τον πήρα στο στόμα και άρχισα να του κάνω τσιμπούκι. Έβαλε τα ρούχα του βιαστικά και μετά τράβηξε στρινγκ και το έκανε κομμάτια. Άρχισε να γλείφει το μουνάκι μου ενώ ο πούτσος του συνέχιζε να γαμάει το στόμα μου. Δεν άργησα να χύσω και τα ρούφηξε όλα. Σε λίγο έχυνε κι αυτός στο στόμα μου κι εγώ φυσικά δεν άφησα σταγόνα να πάει χαμένη. Έμεινα στην αγκαλιά του να χαϊδεύω τον πούτσο και τα αρχίδια του και να τον φιλάω στο στόμα.

-    «Σπυριδούλα, είσαι σίγουρη ότι ξέρεις τι κάνεις; Δεν είναι μικρό πράγμα αυτό που έγινε μεταξύ μας και αν συνεχίσουμε θα τα κάνουμε χειρότερα».

-    «Κοίταξε μπαμπά. Εγώ τα έχω ξεπεράσει αυτά. Το ότι είσαι ο μπαμπάς μου και σε αγαπάω δεν σημαίνει ότι δεν σε βλέπω και σαν άντρα που πάνω στην καύλα μου γουστάρω να με γαμήσει. Αν εσύ δεν μπορείς να με δεις έτσι, σταματάμε εδώ. Αλλά να ξέρεις ότι στα πενήντα σου δεν θα βρεις πολλά δεκαεννιάχρονα κορίτσια να σου την πέσουν. Με κοίταξε στα μάτια και μου είπε:

-    «Δεν σε είχα για τόσο πουτάνα!»

-    «Πες μου μια γυναίκα να μην είναι» του απάντησα γελώντας και συνέχισα να παίζω με τα αρχίδια του.

Άρχισε να γλείφει τα βυζάκια μου και να βάζει δάχτυλο στο μουνί μου. Σε λίγο είχαμε καυλώσει και οι δυο ξανά.

-    «Έλα μπαμπάκα.. γάμα με. Δεν αντέχω άλλο!» του φώναξα.

Έπεσε πάνω μου και μπήκε μέσα μου με δύναμη. Μια φωνή γεμάτη
Loading...
καύλα βγήκε απ’ τα χείλη μου. Άρχισε να με γαμάει άγρια και τόσο δυνατά που πόνεσα.

-    «Έτσι μπαμπάκα.. μην σταματάς. Γάμα με! Ξέσκισε το μουνάκι μου. Απόψε είμαι δικιά σου!» του φώναξα.

Άρχισα να χύνω συνέχεια. Τα υγρά μου έτρεχαν στον κώλο μου και από εκεί στα σεντόνια. Κόλλησε τα χείλη του στα δικά μου και ρούφηξε τη γλώσσα μου να μην μπορώ να φωνάξω και μας ακούσουν. Μια μου τον έβαζε βαθιά έτσι σου τα αρχίδια του να ακουμπάνε τον κώλο μου και μια τον έβαζε και άφηνε μόνο το κεφάλι ανάμεσα στα μουνόχειλα και κουνιόταν αργά κάνοντας με να λιώνω. Με γαμούσε έτσι για πάνω από τέταρτο και όταν άφηνε τα χείλη μου για να με φιλήσει στο λαιμό ή στα βυζάκια εγώ ούρλιαζα από καύλα και ηδονή οπότε αναγκαζόταν να μου κλείσει το στόμα με φιλιά. Όταν κατάλαβε ότι δεν μπορεί να κρατηθεί άλλο, μου τον έβγαλε και ήρθε στο πρόσωπο μου. Με έπιασε απ’ τα μαλλιά και μου τον έβαλε στο στόμα τόσο βαθιά που δεν μπορούσα να ανασάνω. Όταν άρχισε να χύνει, τραβήχτηκε και τα μισά πήγαν στο στόμα μου και τα υπόλοιπα στα χείλη και στα βυζάκια μου. Έτριβε τον πούτσο του πάνω στις ρώγες μου ενώ έβγαιναν οι τελευταίες σταγόνες απ’ το σπέρμα του.

-    «Ωραία ήταν πουτανίτσα; Το ευχαριστήθηκες τώρα;»

-    «Δεν πιστεύω να νομίζεις ότι τελειώσαμε με μια φορά;»

-    «Όχι βέβαια. Πάμε να κάνουμε ένα μπάνιο και συνεχίζουμε».

Μετά το μπάνιο με ξάπλωσε και με έγλειψε απ’ το κεφάλι έως τα νύχια των ποδιών μου αφήνοντας τελευταίο το μουνάκι μου. Έβαλε τη γλώσσα του και με γαμούσε ασταμάτητα. Έχυσα ξανά και ξανά. Του τον πήρα στο στόμα βάζοντας όλη την τέχνη μου να τον ευχαριστήσω. Με γάμησε σε όλες τις στάσεις και έχυσε άλλες δυο φορές. Και πάλι στο στόμα και στα βυζιά μου. Την άλλη μέρα μας πήρε εννέα να ξυπνήσουμε. Είδαμε τους πελάτες και αργά το απόγευμα φύγαμε για Γρεβενά. Στο δρόμο δεν είπε κουβέντα για το τι έγινε το προηγούμενο βράδυ. Φτάνοντας όμως στα Γρεβενά δεν πήγε στο ξενοδοχείο που μέναμε συνήθως, αλλά σε ένα ξενοδοχείο σε ένα λόφο, νότια της πόλης. Όταν τον ρώτησα γιατί αλλάξαμε ξενοδοχείο μου απάντησε:

-    «Εκεί μας ξέρουν, κι εσύ φωνάζεις. Πού να σε πάω;»

Έσκυψα και του έδωσα ένα φιλί. Το βράδυ βγήκαμε για φαγητό και ποτό. Στο μπαρ με χούφτωνε και με φιλούσε στο αφτί. Είχα καυλώσει αφάνταστα, το ίδιο και ο μπαμπάς γιατί σε κάθε ευκαιρία του τον χούφτωνα κι εγώ. Όταν γυρίσαμε στο ξενοδοχείο έβαλα τα ρούχα μου και έμεινα με το βρακάκι. Το ίδιο έκανε και αυτός. Μετά πέσαμε στο κρεβάτι και αρχίσαμε τα φιλιά και τα χάδια, όταν με ρώτησε:

-    «Έχεις κάποια προτίμηση; πως θες να σε γαμήσω;»

-    «Όχι, μου αρέσει να με κάνει ότι θέλει ο άντρας. Και κάνω ότι μου ζητήσει».

-    «Τα πάντα; Και κωλαράκι;»

-    «Δεν το έχω κάνει. Αλλά αν το θέλεις, δεν θα έλεγα και όχι…»

-    «Μωρό μου θα πονέσεις αν δεν το έχεις κάνει».

-    «Δεν πειράζει, μήπως και χτες δεν πόνεσα όταν μου τον έβαζες μέχρι την μήτρα μου; Κάνε ότι θέλεις. Το κορμί μου είναι δικό σου. Έλα.. γάμα με τώρα».

Έβαλε το κεφάλι ανάμεσα στα πόδια μου και άρχισε να γλείφει το μουνί και τον κώλο μου. Σάλιωνε το δάχτυλο του κοίταξε το έβαζε στην τρυπούλα μου για να ανοίξει. Μετά με έβαλε στα τέσσερα και σιγά - σιγά μπήκε μέρα μου. Δάγκωνα το μαξιλάρι να μην φωνάξω απ’ τον πόνο. Με ρώτησε αν θέλω να σταματήσει και του φώναξα:

-    «Ξέσκισε με μπαμπά! Ξέσκισε το κωλαράκι μου!»

Σιγά - σιγά ο πόνος έγινε ηδονή. Με γαμούσε απ’ το κωλαράκι και μου έβαζε και δυο δάχτυλα στο μουνί ενώ με δάγκωνε στην πλάτη. Με γαμούσε για αρκετή ώρα όταν ένιωσα το σπέρμα του καυτό μέσα μου. Έμεινε για λίγο μέσα μου και μετά μου τον έδωσε στο στόμα. Τον πήρα και τον έγλειφα με μανία. Ήθελα να σηκωθεί γρήγορα να με γαμήσει ξανά και ξανά, όπως και έγινε.
Loading...
Σεξ με τον μπαμπά Σεξ με τον μπαμπά Reviewed by GOSSIP.SERVICES on Σεπτεμβρίου 15, 2019 Rating: 5
Από το Blogger.