Να τον τρώει η μάνα και στην κόρη να μη δίνει

10 και μίση το πρωί, είμαι στο υδρομασάζ ξαπλωμένος και χαλαρώνω. Με κλειστά τα μάτια φανταζόμουν πως θα γίνει να ξεσκίσω τη μικρή Ανούσκα και τη μαμά τους και να τις χύσω τα υπέροχα και τεραστία βυζιά τους που τόσο ήθελα, ενώ έπιανα την πούτσα μου και τριβόμουν με τους αφρούς και αισθανόμουν το καυλί μου να σηκώνετε μέσα στο χλιαρό νερό. Άρχισα και τον έπαιζα και για τις δυο ενώ με το άλλο χέρι χάιδευα και έτριβα το κορμί μου στους κοιλιακούς και στο στήθος μου για 5 λεπτά με κλειστά μάτια ώσπου άρχισε και πεταγόταν από το πρησμένο καυλί μου μεγάλη ποσότητα καυτού σπέρματος επάνω στο κορμί μου φτάνοντας μέχρι το στήθος μου και ξεκαύλωνα για πάρτη τους. Έκατσα λίγο, χαλάρωσα για 20 λεπτά, έκανα ένα ντους και βγήκα. Κατά τις 11:30 είχα μήνυμα από τη Ναταλία να βγούμε όλοι μαζί με την Ανούσκα και το Θάνο το βράδυ, μιας και το μαγαζί θα ήταν κλειστό. Σιγά να μην έλεγα όχι. Πέρασε η μέρα ευχάριστα και ήρθε το βράδυ.

22:30 φεύγουμε όλοι μαζί με το jeep μου για τον Πειραιά, σε ένα μπαρ με ελληνικά που ήξερα και ήταν ανοιχτό δευτέρα. Η Ναταλία τρελός μούναρος φορούσε ένα ολόσωμο κορμάκι μπλε ηλεκτρίκ εφαρμοστό, που τόνιζε όλες τις καμπύλες της, βαμμένη στην πένα, με τακουνιά δεκάποντα μαύρα και τα μαλλιά της κοτσιδάκια. Ήταν για τρέλες πίπες με αυτό το μαλλί. Μιλάμε σεξοβόμβα και η Ανουσκα μια φούστα φαρδιά μαύρη, τα μαλλιά τις μπούκλες και κάτι χαζογυαλιά μυωπίας, βαμμένη κι αυτή και επάνω ένα μπλουζάκι μαύρο στο οποίο φαινόταν η χαράδρα από τις βυζάρες της και φανταζόμουν τρελά ισπανικά. Έχω εκεί μέσα το καυλί μου και τα έχυνα με το μυαλό μου κοιτάζοντας τα.

-    Ανούσκα είσαι πολλή όμορφη σήμερα της λέω.

-    Α… μου λέει, ευχαριστώ.

Πετάγεται η Ναταλία…

-    αν δεν την έφτιαχνα εγώ, με το τζιν θα ερχόταν.

-    Άσε μωρή…

λέει η Ανουσκα και φύγαμε. Περάσαμε και πήραμε και το Θάνο, το φίλο της Ναταλίας.Φτάσαμε στο μαγαζί του φίλου μου, κάτσαμε σε τραπέζι και μας έφερε βότκα με διάφορους χυμούς. Το κέφι άναψε με τη Ναταλία να χορεύει τσιφτετέλι επάνω στο μπαρ και πραγματικά να την κοιτάζει όλο το μαγαζί. Είχαν μαζευτεί όλοι οι γαμπροί από κάτω και τη χειροκροτούσαν. Εγώ καθόμουν με την Ανούσκα και συζητάγαμε περί ανέμων και υδάτων, μαλακιές δηλαδή, ενώ εγώ είχα αρχίσει και ζαλιζόμουν όχι τόσο από το ποτό, όσο με το ότι θυμόμουν πως έχει να γαμηθεί 2 χρόνια και ποσό θα θέλει πούτσα να τη φάει. Σηκώθηκα πήγα στο μπαρ και έφερα μια μεγάλη κανατά με κοκτέιλ καρπούζι. Λέω στον μπάρμαν…

-    κάνε την τούρμπο.

-    Έγινε…

μου λέει. Φωνάζω και τους άλλους να το πιούμε μονομιάς με καλαμάκια. Η Ανούσκα άρχισε τα δικά της "δε θέλω" και τέτοια.

-    Τι είναι αυτά μωρή;… της λέει η Ναταλία. Άντε ρούφα, κάθε μέρα έξω είσαι;

Δεν έμεινε σταγόνα.

-    Ρε γαμάτο ήταν, λέει η Ανούσκα.

-    Δε στο είπα;… της λέω.

Αυτό ήταν, έρχονταν τα σφηνάκια το ένα πίσω από το άλλο. Εγώ δεν ήπια πολύ λόγο του αυτοκινήτου και πέρασε η ώρα με τους τέσσερις μας να χορεύουμε τρελά όλο κέφι. 2:30, φεύγουμε ζαλισμένοι για το σπίτι του Θάνου, ενώ την είχε ακούσει για τα καλά από τα σφηνάκια και χαμουρευόταν με την Ναταλία στο δρόμο και τους κοίταζα από τον καθρέφτη. Η Ναταλία του έπιανε το καυλί έξω από το παντελόνι και είχε τρελαθεί ο Θάνος που της χουφτώνει τα βυζιά. Η Ανούσκα καθόταν διπλά μου με τα ακουστικά στα αυτιά και κοίταζε έξω στο δρόμο, κολλημένη και προβληματισμένη. Κοιτάζω τον Θάνο από τον καθρέφτη και με κοιτάζει και αυτός. Έχει γίνει κατακόκκινος από την καύλα που του έτριβε η Ναταλία το καυλί. Του κλείνω το μάτι.

-    Καλά ρε Ναταλία, έτσι θα τον αφήσεις το φίλο σου; Θα φτάσουμε σε 5 λεπτά σπίτι του.

-    Μου επιτρέπεις Δομίνικε; Σε ευχαριστώ, είσαι πολλή καλός.

Του κατεβάζει το παντελόνι και αρχίζει να του τον παίζει με τα χεριά της, ενώ φιλιούνται. Με καύλωσαν πολύ που τους κοίταζα. Καθώς η Ναταλία σκύβει να τον τσιμπουκώσει και θα μου άρεσε να το δω κι αυτό, φωνάζει ο Θάνος ότι χύνει καθώς χτυπιόταν στο κάθισμα. Τινάχτηκε η Ανούσκα, γυρνά και βλέπει να ρουφάει με το στόμα τα χύσια του. Με κοιτάζει η Ανούσκα κι εγώ έκανα τον αδιάφορο και πείραζα το gps. Σηκώνετε η Ναταλία καθώς τα πήρε όλα στο στόμα της και μου κάνει…

-    μ…

με τα χύσια στο στόμα.

-    Τι μ… της λέω, το είδαμε, εντάξει.

-    Μ…

μου κάνει και μου δείχνει το παράθυρο. Το ανοίγω και τα έφτυσε στο δρόμο.

-    Άντε ρε Δομίνικε θα με πνίξεις, μου λέει.

-    Καλά, καλά…

της λέω ενώ είχα παρκάρει δεξιά.

-    Σε ευχαριστώ ρε Δομίνικε για όλα, πέρασα τέλεια…

είπε και έφυγε ο Θάνος.

-    Αχ, το ευχαριστήθηκα! Τον ξεπέταξα κι αυτόν, λέει η Ναταλία. Θα πάει για ύπνο, δε θα με ζαλίσει όλο το βράδυ με μηνύματα.

-    Δεν πας καλά κοπέλα μου…

της λέει η αδελφή της. Στο δρόμο, πριν βάλω το σχέδιο μπροστά να πάμε ή στο σπίτι μου η σε ξενοδοχείο, πετάγεται η Ναταλία.

-    Θα έρθεις στο σπίτι μας κι εσύ να κάτσουμε;

-    Δε γίνεται, της λέω, είναι η μανά σου και ο Πατέρας σου. Τι λες τώρα, δεν γίνονται αυτά.

-    Η μαμά είναι μόνο. Δεν έχει πρόβλημα αφού σε γνώρισε και της έχω πει για εσένα τόσα πολλά, είναι λες και σε ξέρει όπως εγώ. Ο μπαμπάς θα έρθει το πρωί στις 7, είναι με το ταξί και θα γυρίσει ντίρλα ο μαλάκας. Το ξέρουμε, λέει η Ναταλία. Ε τι λες εσύ Ανούσκα;

Λέει η Ναταλία.

-    Δεν έχω πρόβλημα, το δωμάτιο είναι μεγάλο, λέει η Ανούσκα.

-    Ok κορίτσια, πάμε, λέω εγώ.

-    Γιούπι… λέει η Ναταλία θα κοιμηθούμε μαζί!

-    Τι να κοιμηθούμε της είπα. Καμία ώρα θα κάτσω και θα φύγω.

-    Ok, όπως θέλεις, μου είπε η Ναταλία.

Η αλήθεια είναι ότι είχα μπερδευτεί με το τι θα γίνει και το πώς θα γίνει ενώ θα ήταν και η Κοραλία σπίτι και θα ερχόταν και ο ταρίφας το πρωί και πούτσα δεν έβλεπα να έπεφτε, άντε καμία πίπα στα σιγανά. Πάμε, λέω από μέσα μου, με το μυαλό μου να είναι πως θα τις ξεσκίσω και τις δυο. Πιο πολύ βεβαία την Ανούσκα που φανταζόμουν ποσό σφιχτό μουνάκι θα έχει και ήθελα να τα δω τόσο πολύ και να της πιάσω τα βυζιά. Αλλά σκεφτόμουν ότι μπορεί να μη γίνει και τίποτα απολύτως και να μείνω με το καυλί στο χέρι πηγαίνοντας σπίτι. Φτάνουμε σπίτι και παρκάρουμε ακριβώς από έξω. Το σπίτι, μια μονοκατοικία με αυλή μπροστά, ψιλοπαλιό αλλά μεγάλο.

-    Μάλλον θα κοιμάται η μαμά, λέει η Ανούσκα, κάντε ησυχία…

και ανοίγοντας την πόρτα ξεπρόβαλε η Κοραλία. 7 εγκεφαλικά! Ο υπερμούναρος από το μαγαζί, μπροστά μου με μαύρο δαντέλα baby doll και μια λεύκη πετσέτα στο κεφάλι. Ήμουν σε αδιέξοδο, το κεφάλι μου γύρισε τρελά στο κορμί της και την κοιτώ από πάνω μέχρι κάτω με ανοιχτό το στόμα. Δε φόραγε σουτιέν και τα βυζιά της φαινόταν κανονικά. Το baby doll έφτανε μέχρι το τέλος από τα κωλομέρια της και ίσια που τα κάλυπτε. Τα μπούτια της ήταν γυμνά, ενώ να εξέχει η βραζιλιάνικη κωλάρα της. Μούδιασα ολόκληρος. Αν με ρωτούσες πως με λένε δε θα θυμόμουν.

-    Κάλε, λέει στα κορίτσια η Κοραλία, γιατί δεν είπατε ότι θα έρθει και ο Δομίνικος μαζί; Ντροπή, είμαι με τις πυτζάμες.

-    Έλα ρε μαμά, άσε μας με τις βλακείες σου τις λέει η Ναταλία, σε έχουμε ξαναδεί. Θα πάμε στο δωμάτιο να παίξουμε στο laptop…

της λέει, με παίρνει από το χέρι και εγώ έχω μείνει μαλάκας και κοιτώ την Κοραλία προχωρώντας στον διάδρομο με το κεφάλι πίσω. Η Κοραλία μου χαμόγελα σκουπίζοντας τα μαλλιά της με την πετσέτα που φόραγε στο κεφάλι. Μπήκαμε στο δωμάτιο και κλείδωσε η Ναταλία. Έβγαλαν τα γοβάκια τους κι εγώ τα παπούτσια μου και κάτσαμε στον καναπέ με το laptop και βλέπαμε φωτογραφίες από το καλοκαίρι. Εμένα το μυαλό μου ήταν ακόμα στην πόρτα. Μπροστά μου σε κάθε φωτογραφία έβλεπα την Κοραλία. Είχα πραγματικά τρελαθεί από την εμφάνιση της. Μέσα στο δωμάτιο υπήρχε ένα w.c με λουτρό, ένα διπλό κρεβάτι και ένα μόνο και δυο γραφεία, και στον τοίχο πολλές αφίσες από άντρες μοντέλα και τραγουδιστές. Καθώς πέρναγε η ώρα ευχάριστα και γελάγαμε με κάτι αστείες φωτογραφίες. Μετά από 30 λεπτά είχα ηρεμήσει από το σοκ που πέρασα έξω. Ξαφνικά πετάγεται η Ναταλία και λέει…

-    πάω να φτιάξω κανένα τοστ να φάω και να πω στην μαμά πως περάσαμε. Θέλετε εσείς;

-    Μπα, όχι…

απαντάμε και οι δυο.

-    Kαλά εγώ θα φτιάξω και ας μην τα φάτε, κάτσε να πάρω και το μπουρνούζι μου να κάνω ένα ντουζάκι στο μπάνιο της μαμάς να ξυπνήσω…

και έφυγε κλείνοντας την πόρτα. Η Ανούσκα είχε γύρει πάνω μου και την είδα να χαζοκλαίει.

-    Τι κάνεις, γιατί κλαις;… της λέω.

-    Άσε με Δομίνικε, τίποτα.

-    Έλα μωρέ, αφού περάσαμε τόσο ωραία το βράδυ, πες μου.

-    Να μωρέ έμενα δε με θέλει κανένας άντρας γιατί είμαι παχουλή και δεν είμαι τόσο όμορφη όσο η αδελφή μου. Δεν είδες; Όλοι κοιτούσαν τη Ναταλία.

-    Έλα σταματά…

της λέω, σηκώνομαι, πήρα από το γραφείο χαρτί, της βγάζω τα γυαλιά και της σκούπισα τα δάκρυα. Με κοίταζε επίμονα στα μάτια. Την έπιασα από το λαιμό.

-    Το ξέρεις ότι το πρωί σε σκεπτόμουν ενώ είχα κλείσει τα μάτια και έπαιζα τον πούτσο μου και καύλωνα ώσπου έχυσα όλο το κορμί μου για πάρτη σου;

-    Τι; Έκανες τέτοιο πράγμα για έμενα; Δε μου το έχει πει κανένας αυτό! Δεν το πιστεύω αλήθεια;

-    Ναι καύλα μου, έχυσα για πάρτη σου και για τα υπέροχα βυζιά σου που με έχουν αναστατώσει τόσες μέρες.

Έσκυψα και την φίλησα στο στόμα. Με μια απότομη κίνηση με τράβηξε σα λυσσασμένη επάνω της και γλειφόμαστε ασταμάτητα με γλώσσα. Ενδιάμεσα της γλείφω τα αυτιά και το λαιμό και να βγάζει καύλες. Φιλιόμαστε παθιασμένα με γλωσσά και να μου ρουφά με πολύ δύναμη τη γλώσσα σαν να ήθελε να με φάει. Την ξαπλώνω στον καναπέ και πλακωνόμαστε και πάλι σε τρελά γλωσσόφιλα με πολύ σάλιο πάλι. Δεν άντεξα!

-    Μανάρι μου βγάλε έξω τις βυζάρες σου που τις έβλεπα σαν όνειρο όλη μέρα…

και της τραβώ τη μπλούζα προς τα πάνω. Είχα μπροστά μου τα βυζόμπαλα της που τα κρατά το δαντελωτό της μαύρο σουτιέν. Το πιάνω και της το έσκισα στα δυο. Χύθηκαν έξω τα τεραστία βυζόμπαλα της. Τα είχα δικά μου! Τα πιάνω και τα γλείφω με μανία λες και δεν είχα ξαναδεί βυζάρες, αλλά εδώ που τα λέμε δεν είχα ξαναδεί τέτοια βυζιά ειδικά σε μουνάκι 18 χρονών. Είχε χαθεί το πρόσωπο μου μέσα τους. Οι ρώγες της ήταν τεράστιες. Να τις ρουφώ και να μη χορταίνω με τίποτα, ενώ η Ανούσκα αναστενάζει από καύλα και το απολαμβάνει. Τα έπιανα και έριχνα στο πρόσωπο μου χαστούκια με τα βυζιά της. Γυρνώ και κάθομαι κάτω στο πάτωμα με την πλάτη στον καναπέ.

-    Έλα μωράκι μου, πνίξε με με τα βυζιά σου!

Σηκώνεται, σκύβει, τα πιάνει και αρχίζει να με χαστουκίζει δυνατά και να μου έχει φύγει το κεφάλι. Σταματούσε και μου τα ζούλαγε στο πρόσωπο τόσο πολύ που θα με έπνιγε, ενώ εγώ να τα γλείφω όπου βρω. Αλήθεια, αν πέθαινα από τα βυζοσκάμπιλα της θα έφευγα ευτυχισμένος. Η πούτσα μου είχε πρηστεί στο παντελόνι επικίνδυνα και είναι έτοιμη να εκραγεί.

-    Μωρό μου, θέλω την πούτσα σου, μου λέει, σε παρακαλώ.

Σηκώνομαι και βγάζοντας τη ζώνη πετάχτηκε όρθιο μπροστά τις το καυλί μου σκληρό και τεντωμένο όσο δεν πήγαινε άλλο για τρελά γαμήσια. Αλληθώρισε καθώς με κοίταξε στα μάτια και κατάπιε το σάλιο της σα ζητιάνα.

-    Πω, πω τι ψωλάρα είναι αυτή; Τη θέλω…

και έκατσε στον καναπέ, άνοιξε τα πόδια της απότομα, μου άρπαξε τον πούτσο με το δεξί της χέρι και τραβήχτηκα.

-    Έλα… μου λέει όλο ναζί, τον θέλω, μη μου τον παίρνεις! Το μουνί μου είναι μούσκεμα και ζήτα την ψωλάρα σου.

Της βγάζω την φούστα και με μια αστραπιαία κίνηση της σκίζω το καλσόν κομμάτια. Έβγαλε στα γρήγορα το κιλοτάκι της και το πέταξε. Η μουνάρα της ήταν μούσκεμα. Έχω πέσει στα τέσσερα στον καναπέ και της τη γλείφω, βάζοντας της δάχτυλο. Τα μουνόχειλα της ήταν πρησμένα. Τη γαμούσα επί 2 λεπτά ασταμάτητα με τρία δάχτυλα. Με σπασμούς φωνάζει…

-    θέλω πούτσα ρε μαλάκα, με ακούς;....

κι εγώ να προσπαθώ να της κλείσω το στόμα με το μαξιλάρι για να μη μας ακούσουν, ενώ της έχω βάλει και τέταρτο δάχτυλο και να τη γαμάω με την γλώσσα και με τα δάχτυλα. Η πούτσα μου είχε γίνει μπορντό αλλά κρατιόμουν. Σηκώνομαι καθώς χτυπιόταν από την καύλα, γυρνώ και πριν καλά-καλά προλάβω να της πω "πάρε τον καύλα μου στο στόμα", ήταν ήδη μέσα στο στόμα της και μπαινοβγαίνει τρελαμένη για τουλάχιστον 2 λεπτά. Της τρέχουν τα σάλια καθώς με κοίταζε και με τσιμπούκωνε. Με έχει πιάσει από τη μέση με τα χεριά της και να τον καταπίνει μέχρι το λαρύγγι της κι εγώ το απολαμβάνω με τα χεριά πίσω από το κεφάλι. Προσπαθούσε να τον πάρει όλο μέσα, αλλά δε μπορούσε. Αναγούλιαζε και την κατάλαβα, είχε τσατιστεί.

-    Καυλόμουνο, της λέω, θα σε γαμήσω καλά, θα στο ανοίξω το κλειστό σου μουνάκι και δε θα ξανακλείσει ποτέ!

Βγάζει την πούτσα από το στόμα και μου λέει:

-    Μπορείς να με γαμάς και να με χύνεις κάθε μέρα, αυτό θέλω η πουτάνα και δε με γαμάει κανείς!

Τη σπρώχνω πάλι στον καναπέ και της έριχνα χαστούκια στα βυζιά με το καυλί μου, αλλά η λυσσάρα με βουτά από τη μέση και μου λέει:

-    Το θέλω σου λέω δεν μπορώ…

και με τσιμπούκωσε πάλι ενώ έτριβε και το μουνί της. Το ρουφά λες και ήθελε να τον ξεκολλήσει από πάνω μου, ενώ εγώ πιάνω τις καυλωμένες ρώγες της και τα βυζιά της και να τα ζουλώ με τα χεριά μου. Την πιάνω από τα μαλλιά και την τραβώ μακριά από το καυλί μου. Δε σταμάταγε αλλιώς. Την κοιτώ. Ήταν κατακόκκινη και στάζουν σάλια από τα χείλια της. Τραβιέται, πέφτει στον καναπέ, άνοιξε ορθάνοικτα τα πόδια της και πιάνοντας την μουνάρα της μου λέει:

-    Έλα, ξέσκισε με σαν πουτάνα του δρόμου!

Όπως είμαι, πλησιάζω στο λουσμένο από υγρά μουνί της και της τον καρφώνω σιγά-σιγά. Ήταν πολύ σφιχτό. Νόμιζα ότι γαμούσα παρθένα. Έχω το μισό καυλί μου μέσα της και να τη γαμάω με ανοιχτά τα πόδια και με το χέρι μου της έχω κλείσει το στόμα. Ξαφνικά μου φωνάζει…

-    όλο καργιόλη το θέλω, όλο τον πούτσο σου, θέλω να τον φάω!

Δεν άντεξα.

-    Παρ' τον μωρό μου…

και της τον κάρφωσα με δύναμη ξεχειλώνοντας τα τοιχώματα του μουνιού της. Ούρλιαζε και κοίταζε το ταβάνι. Να σας πω την αλήθεια, πόνεσα καθώς έμπαινα, αλλά δεν καταλάβαινα τίποτα από την καύλα που είχα. Τη γαμούσα δυνατά επί 4 λεπτά. Τον βγάζω και να της τον βάζω με δύναμη ξανά στο μουνί της με λύσσα και νιώθω να μου το ρουφά η μουνάρα της. Της τον καρφώνω δυνατά, ενώ έχω στα χεριά μου τις βυζάρες της. Η Ανούσκα φωνάζει…

-    χύνω μωρό μου…

και τρέμει από την καύλα. Νιώθω να λούζει το καυλί μου με καυτά ζουμιά, ενώ συνεχίζω να τη γαμάω μέχρι να χύσει τελειωτικά. Τον βγάζω από την μουνάρα της, σηκώνομαι και η πούτσα μου ήταν όρθια ξανά μπροστά στο πρόσωπο της. Πέφτει κάτω στα γόνατα και αρχίζει να με γλείφει, από τα πόδια χαμηλά, Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ...
περνά από τα πρησμένα μου αρχίδια, καταλήγει στο καυλί μου και με τσιμπουκώνει, ενώ τρίβει τα βυζόμπαλα της πάνω στο σώμα μου.


-    Καύλα μου, της λέω, έλα να στο γαμήσω ξανά το μουνί σου!

Την ξαπλώνω ανάποδα και αρχίζω να τη γλείφω ξανά (69).

-    Καριόλα μου ρουφά το…

της λέω, καθώς μπαινοβγαίνω σε στάση push ups και της γαμάω το στόμα. Πίσω από τον καναπέ είχε ένα γραφείο με ένα φωτιστικό μικρό σαν πυραυλάκι γύρω στα 30 cm που μόλις ζεσταθεί το κερί κάνει κάτι μαλακιές. (Παίζει το μάτι μου). Το τσακώνω και της το κάρφωσα μέσα στη μουσκεμένη μουνάρα της.

-    Τι είναι αυτό;… μου λέει. Γάμα με πάλι ρε καργιόλη!

Της το καρφώνω σιγά-σιγά στη μουσκεμένη μουνάρα της, ενώ της έχω κλείσει το στόμα με το καυλί μου.

-    Το θέλω όλο, μου λέει, γάμα με…

και με σταθερή κίνηση της έχωνα σιγά και σταθερά το φωτιστικό στη μουνάρα της ενώ να βογκάει τσιμπουκωμένη. Το βγάζω και αρχίζω να τη γαμάω δυνατά. Της έχωσα μέσα στην μουνάρα τις τουλάχιστον 20 εκατοστά από το φωτιστικό επί 2 λεπτά. Έκανε σπασμούς, έκλαιγε από την ηδονή και φωνάζει…

-    ξανά ρε μαλάκα σε χύνω…

ενώ χτυπιέται σαν τρελή και το μουνί της λούζει το φωτιστικό. Ήμουν έτυμος να εκραγώ κι εγώ από την καύλα, αλλά κρατιόμουν, γιατί ήθελα να της χύσω τα βυζιά. Έπαιρνε βαθιές ανάσες και έκανε σπασμούς. Σηκώνομαι με το καυλί μου όρθιο και η Ανούσκα παίρνει βαθιές ανάσες.

-    Πως ήταν μωρό μου;… τις λέω.

-    Τέλεια μου λέει ήταν. Πριν με το τεράστιο καυλί σου ένοιωσα ότι με ξέσκισες, αλλά και αυτό ήταν καλύτερο και από δονητή. Μου αρέσει, ανανεώθηκα!

Σηκώνετε από τον καναπέ και μου λέει…

-    δεν παίζει, θέλω το καυτό σου σπέρμα να το καταπιώ…

και με πετά στον καναπέ και αρχίζει να με τσιμπουκώνει με τις βυζάρες της μπροστά μου να κρέμονται στο πάτωμα.

-    Καύλα μου, θέλω να σου χύσω τα βυζιά, δε μπορώ άλλο.

-    Έλα…

μου λέει, πέφτει στα γόνατα και κρατά τα βυζιά της να τα χύσω ενώ είμαι όρθιος. Χωρίς να κάνω τίποτα απολύτως, πιάνοντας το κεφάλι μου, από την καύλα που είχα αρχίζει το καυλί μου και εκτοξεύει και να λούζει πηχτό καυτό σπέρμα στο πρόσωπο της στα μάτια και να στάζουν χύσια από το σαγόνι της. Τα υπόλοιπα να φεύγουν στα βυζιά της και εκείνη να τα γλείφει.

-    Τι χύσια είναι αυτά που βγάζει το καυλί σου; Αυτό δεν είναι καυλί, βρύση είναι! Η πουτάνα τρελαίνομαι για πηχτά χύσια…

και γλείφει τα βυζιά της. Ενώ τα έχω ξεφορτώσει όλα, μου πιάνει τον πούτσο με το χέρι της και αρχίζει να μου χαϊδεύει το κορμί και να με γλείφει. Σηκώνεται και τρίβει τα χυμένα βυζόμπαλα πάνω στο κορμί μου.

-    Τι καύλα που είσαι μωρό μου, θα μου τον σηκώσεις πάλι και θα σε ξεσκίσω ξανά!

-    Αυτό θέλω ψωλαρά μου, έλα πάμε στο μπάνιο να τριφτούμε με τους αφρούς να μου πλύνεις τα βυζιά που τόσο γουστάρεις.

Πήγαμε στο μπάνιο και έκλεισε την πόρτα αφήνοντας πίσω μας ένα δωμάτιο μπουρδέλο με πεταμένα ρούχα και σκισμένα εσώρουχα παντού.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ
Να τον τρώει η μάνα και στην κόρη να μη δίνει Να τον τρώει η μάνα και στην κόρη να μη δίνει Reviewed by GOSSIP.SERVICES on Σεπτεμβρίου 13, 2019 Rating: 5
Από το Blogger.