Σεξ με τη μαμά

Γεια σας, είμαι ο Νίκος 19 στα χρονών. Σπουδάζω εδω και δυο χρόνια. Όπως πέρυσι έτσι και φέτος (την περασμένη εβδομάδα), ήρθε η μάνα μου (42 χρονών) να συμμαζέψει και να καθαρίσει το σπίτι. Ήρθε βραδάκι με το τρένο. Την πήρα από το σταθμό πήγαμε φάγαμε και μετά ένα ποτάκι και σπίτι για ύπνο. ( Έχω ένα ημίδιπλο κρεβάτι), οπότε κοιμηθήκαμε μαζί. Όλα καλά. Το πρωί πήγαμε στο μάρκετ για ψώνια, εγώ έφυγα για την σχολή και μετά καφεδάκι. Γύρισα μεσημέρι για φαγητό. Ακόμα δεν είχε τελειώσει με τα σαπουνίσματα κλπ. Φάγαμε και ξανά έφυγα με φίλους για καφέ και κανένα ποτάκι. Γυρνώντας στο σπίτι πήρα μία πίτσα για να φάμε. Αφού φάγαμε, εγώ έκατσα για λίγο στον υπολογιστή και η μαμά στην τηλεόραση. Πέρασε η ώρα και οι δύο κομμάτια πέσαμε για ύπνο. Και πάλι όλα καλά. Το πρωί πήγα στην σχολή, μεσημέρι σπίτι για φαγητό. Έπεσα καμία με μιάμιση ώρα για ύπνο. Όταν ξύπνησα η μαμά είχε κάνει ντουζάκι και περίμενε στο μπαλκόνι με το τάμπλετ στα χέρια και καπνίζοντας. Έκανα κι εγώ ένα ντους και βγήκαμε για καφέ. Κάτσαμε κάπου δύο ώρες στο καφέ λέγοντας διάφορα και πιο πολύ σχετικά με την σχολή. Φύγαμε και αρχίσαμε τις βόλτες στην πόλη και σε  διάφορα μνημεία και αξιοθέατα.

Μετά από συνεννόηση με συμφοιτητές και συμφοιτήτριες  πήγαμε για ποτό. Μέχρι να πιω εγώ το πρώτο η μαμά ήπιε δυο βότκες , παρήγγειλα και δεύτερο για μένα και τρίτο για τη μαμά. Τα ήπιαμε και είπαμε σιγά-σιγά να την κάνουμε για σπίτι. Η ώρα ήταν 00:30 και έτσι πήραμε ταξί για να γυρίσουμε γιατί η μαμά ήταν κάπως. Αφού φτάσαμε και όλα καλά, πήγα στο μπάνιο, έπλυνα δόντια και πήγα να ξαπλώσω. Η μαμά είχε ανάψει τσιγάρο και περίμενε.

Βγήκα από το μπάνιο και πήγα κατευθείαν στο κρεβάτι με το τάμπλετ στα χέρια. Η μαμά έσβησε το τσιγάρο, έβγαλε τα παπούτσια της και άρχισε να ξεντύνεται μπροστά μου (Πρώτη φορά έγινε αυτό).

Έβγαλε το παντελόνι της και φόραγε ένα μαύρο στρινγκ. Τα μάτια μου έπεσαν επάνω της. Με γρήγορες κινήσεις έβγαλε την μπλούζα και το σουτιέν. Έμεινα κάγκελο, αμηχανία;… κι εγώ δεν ξέρω τι. Μέχρι που έβγαλε και το στρινγκ. Πρώτη φορά βλέπω τη μαμά με εσώρουχα αλλά και γυμνή.

Πάει στο μπάνιο για λίγο και βγαίνει πάλι γυμνή. Έρχεται προς το κρεβάτι, σκύβει στο σάκο της και βγάζει ένα μαύρο σατέν baby doll,  το φοράει και από κάτω γυμνή. Ξαπλώνει και μου λέει καληνύχτα μωρό μου και μου δίνει ένα φιλί στο μάγουλο. Η καρδιά μου πήγανε να σπάσει. Ξάπλωσε με το πρόσωπο προς εμένα κι έβαλε το ένα πόδι της επάνω μου. Από εκείνη την στιγμή και μετά ήταν σαν να μην είχα δίπλα μου την μαμά μου αλλά μία γκόμενα και μάλιστα μια γκόμενα μιας βραδιάς.

Καύλωσα με τη μια, έβαλα το χέρι μου και έπιασα το μουνί της και αφού δεν μου είπε τίποτα συνέχισα να τη χαϊδεύω παντού, τα βυζιά, τον κώλο το μουνί. Οι ρώγες της είχαν γίνει πετραδάκι και το μουνί της έκαιγε και ήταν πολύ υγρό. Το μόνο που μου είπε ήταν ένα… «έλα καύλα μου».

Έσκυψα κάτω κι άρχισα το γλειφομούνι. Χτυπιόταν, βαριές ανάσες και μικρό βογγητό. Σιγά-σιγά ανέβαινα προς τα επάνω της, έγλειφα τις ρώγες τις και γλωσσόφιλα. Γυρίζω ανάποδα με αυτή από κάτω κι εγώ από επάνω της κάνοντας 69. Έγλυφα και τον κώλο της όσο μπορούσα, την έβαλα και κωλοδάχτυλο. Σπαρταρούσε και σπαρτάραγα. Γυρίζω και τον βάζω στο μουνί της χωρίς προφυλακτικό. Έκαιγε, ζεμάταγε και ήταν πάρα πολύ υγρό. (Δεν έχω ξαναγαμήσει τέτοιο μουνί). «Μην τελειώσεις μέσα μωρό μου, ναι, ναι όλον μέσα, τι μου κάνεις απόψε…» και άλλα πολλά.

Ευτυχώς κρατήθηκα. Τη γύρισα στα τέσσερα και της τον έβαλα σιγά-σιγά από κώλο (δεν ήξερα αν το έχει ξανακάνει,  αλλά από τις κινήσεις που μου έκανε μου έδωσε να καταλάβω ότι ήταν το αγαπημένο της).  Κατάφερε να βάζει τον πούτσο μου στον κώλο ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ της με το ρυθμό που ήθελε και σταδιακά να σφίγγει το πούτσο μου μέσα στον κώλο της. Πως το έκανε αυτό δεν μπορώ να καταλάβω. Καμιά άλλη δε μου το έχει κάνει αυτό).

-    Έλα, τώρα, τώρα όλα μέσα τώρα.

Λες και μου πάτησε κάποιο κουμπί και άρχισα να χύνω μέσα της. Με τον τρόπο της δε μου άφησε ούτε σταγόνα στον πούτσο μου. Τον έβγαλα. Γυρίζει προς εμένα με φιλάει και μου κλείνει το μάτι. «Άξιος» μου λέει. Σηκώνομαι να πάω για ντους. Τελικά κάναμε μαζί ντους. Ξαπλώσουμε γυμνοί και οι δυο, αγκαλιαστήκαμε, φιληθήκαμε και προσπαθήσαμε να κοιμηθούμε (δύσκολο και για τους δυο μας). Το πρωί σηκώθηκε και μου έκανε τσιμπούκι. Τέλειο!

Στις 10:45 είχε τρένο για το χωριό. Ετοιμάστηκε και την πήγα στο σταθμό να φύγει. Περίμενα μέχρι να την δω να φεύγει. Ανέβηκε στο τρένο έκατσε στο παράθυρο και μου χαμογέλαγε. Μου έκλεισε το μάτι , φίλησε το τα δάχτυλα της και φύσηξε προς εμένα. Μετά από δύο ώρες περίπου με πήρε τηλέφωνο και μου είπε πως έφτασε.

-    Όλα καλά. Να προσέχεις αυτά που έκανα γιατί κουράστηκα πολύ. Και δεν έχω όρεξη να ξανά έρθω να σε τακτοποιώ κάθε εβδομάδα.

Λέξεις με υπονοούμενα; Πέρασε μια βδομάδα και δε μπορώ να συνέλθω. Το μυαλό μου είναι συνέχεια εκεί και μάλλον την έχω ερωτευθεί.

Υ. Γ.
Αν κάποιος από εδώ μέσα έχει παρόμοια περίπτωση, ας πει πως αντέδρασε. Ευχαριστώ.
Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ...
Σεξ με τη μαμά Σεξ με τη μαμά Reviewed by GOSSIP.SERVICES on Σεπτεμβρίου 10, 2019 Rating: 5
Από το Blogger.