Η Αχαλιvwτn nδοvn στις διακοπές στην Ρόδο

Έχω γενικά ταξιδέψει σε πολλά νησιά μας και όλες οι διακοπές μας μένουν στο μυαλό για κάποιο λόγο… είτε για κάποιο ωραίο μέρος που είδαμε ή για κάποια ξεχωριστή εμπειρία που ζήσαμε. Μακάρι όλες να είχαν τον ίδιο λόγο όπως οι φετινές μου διακοπές στη Ρόδο.

Εδώ θέλω να ευχαριστήσω τον Μιχάλη, την παλιοσειρά μου από το στρατό, που του είχα υποσχεθεί πως θα τον επισκεφθώ κάποια στιγμή για να συνδυάσω τις διακοπές μου σε ένα νησί που δεν είχα ξαναεπισκεφθεί με το να τα ξαναπούμε και να θυμηθούμε τα παλιά με έναν πολύ καλό φίλο. Τότε τα είχε με μια κοπέλα, το μελαχρινάκι του όπως την αποκαλούσε, Μαρία για τους υπόλοιπους. Προς μεγάλη μου έκπληξη, ακόμα και 4 χρόνια περίπου μετά τη θητεία μας τα είχε ακόμα με την συγκεκριμένη. Δεν την είχα δει ποτέ αλλά έχοντας μιλήσει για τα γούστα μας με τον Μιχάλη, είχα την εντύπωση ότι η κοπέλα πρέπει να είναι απίστευτη… μακριά ίσια μαλλιά, γλυκό πρόσωπο με μεγάλα εκφραστικά μαύρα μάτια, κανονικό σώμα με μεσαίο στήθος και φοβερή πίσω κίνηση.

Φθάνω μεσημέρι Ιουλίου Ρόδο με καράβι, αρκετά κουρασμένος λόγω 

Loading...

loading...
Η συνέχεια εδώ
Loading...
Η Αχαλιvwτn nδοvn στις διακοπές στην Ρόδο Η Αχαλιvwτn nδοvn στις διακοπές στην Ρόδο Reviewed by GOSSIP.SERVICES on Σεπτεμβρίου 17, 2019 Rating: 5
Από το Blogger.